Brief bij visum aanvraag......?

Sabien

New Member
Hi!

Nu bedacht ik me dat ik eens ergens gelezen heb dat je een motivatie brief bij je visum aanvraag mee moet sturen.....?

voor diegene die hun visum al hebben aangevraagd, hebben jullie dat ook gedaan en zou je kunnen vertellen wat er dan in die brief moet staan.......?

Alvast bedankt, groetjes Sab
 
Nee wij hebben geen motivatiebrief meegestuurd, was niet nodig....

Groetjes Lin
 
Hi Sabien

Mijn zwager heeft onlangs ook alles ingedient zonder motivatie-brief (maar MET behulp van agent en die heeft er ook niet omgevraagd). Dus ga meer weer lekker onderuit zitten :-D

Komt allemaal goed, echt!

Groetjes
Syl
 
[quote author=Sabien link=topic=2573.msg27691#msg27691 date=1126679057]
Nu bedacht ik me dat ik eens ergens gelezen heb dat je een motivatie brief bij je visum aanvraag mee moet sturen.....?
[/quote]
Nee,nog nooit van gehoord en dit verzoek vind je ook niet in de handleidingen van de Dimia terug :-D
 
Weet het weer.....

via internet, 1 van die emigratieburo's, daar kon je voor 600 dollar een handleiding bestellen voor het invullen van je papieren (koopje......?!), en dan kreeg je ook een voorbeeld motivatiebrief erbij, want dat scheen heeeeeel belangrijk te zijn?

Maar goed, als jullie allemaal ook gewoon een skilled visum hebben aangevraagd, zonder brief, en inderdaad op de site van DIMIa lees ik hier ook niets over, zal het allemaal wel goed komen...... :p

Gr. SAb
 
Back
Top