brief language skills Dutch

BarKev

New Member
Hi,

Ik wil graag voor de 5 bonuspunten 'kennis nederlandse taal' in aanmerking komen. Ik heb mijn opleiding gebeld of zij een standaard brief hebben liggen dat aangeeft dat de volledige opleiding in het Nederlands wordt gegeven (HBO communicatie en design management). Die hebben ze niet.
Zij gaven aan dat als ik zelf een brief op stel in het Engels en deze naar hun toe te mail, ze deze op hun papier uitprinten en naar mij terug sturen.

Heeft iemand dit eerder gedaan en zodoende een voorbeeld brief voor mij?

Groet,

Kevin
 
Ik heb ook gewoon aan de directeur van de school gevraagd of hij een verklaring wilde ondertekenen waarin gewoon kort stond dat de opleiding die ik heb gevolgd volledig in het Nederlands gegeven werd. Meer stond daar niet in.

Sara
 
Deze hebben wij gebruikt:

[officieel briefpapier]




Datum


Dear Sir/Madam,

I hereby declare that all the courses which NAAM conducted at OPLEIDINGSINSTITUUT were given entirely in Dutch.

Yours sincerely,

[naam, functie, ondertekening & stempel]
 
Lees ik dit nu goed, krijg je 5 bonuspunten als je een opleiding in het Nederlands gedaan hebt? De logica ontgaat mij even, maar de moeite waard om verder te onderzoeken natuurlijk :)
 
Even voor alle duidelijkheid, deze 5 bonuspunten kom je alleen voor in aanmerking als je een academische opleiding volledig in het nederlands hebt gevolgd, dus niet lager dan HBO!
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=2827.msg41651#msg41651 date=1135711723]
Even voor alle duidelijkheid, deze 5 bonuspunten kom je alleen voor in aanmerking als je een academische opleiding volledig in het nederlands hebt gevolgd, dus niet lager dan HBO!
[/quote]

Bedankt! Mijn man heeft HTS afgerond, dus dat is prima! Goh, dat zijn weer 5 puntjes extra ;)
 
Back
Top