Brisbane naar Amsterdam vliegen - welke maatschappij?

Pff die prijs is inderdaad echt heeeeel voordelig!
Is dat een enkeltje?
groetjes
 
[quote author=Cornelis link=topic=9905.msg136691#msg136691 date=1239652875]
Hoi Gwen,

Het zijn enkeltjes uiteraard :) we komen voorlopig niet meer terug....:)
[/quote]

Hihi dat is het betere werk!  :up: Veel plezier
 
Dat is idd een hele goede prijs voor een enkeltje!! De prijs kan te maken hebben met de prijzenoorlog die er momenteel gaande is...
Succes!!
 
Kon me ogen ook nauwelijks geloven en we waren ook helemaal nog nie van plan om te boeken , maar na dagelijks kijken viel dat lage bedrag wel zo erg op dat we geen moment meer gewacht hebben en meteen online geboekt, 20 minuten later hadden we de ticket via de mail,, ja , waren we erg blij mee thx

Het is trouwens wel zo dat we van heathrow vertrekken dus het enkeltje naar london erbij op geteld komen we voor twee personen dus op 1106euro.

We moeten nu alleen nog een leuk huisje of appartement ergens bij Maroochydore in de buurt voor de eerste week en
klaar zijn we..:) Let the Ozzie adventure begin!
 
sorry rens,

ik ben net terug vn captain creek waar we nog geen internet hebben,moet naar de libary om te mailen.

de ticket bij singapore airline boeken op hun site.en vanaf amsterdam met BMI voor 123 euro retour naar londen. :smile:
 
ik heb dit weekend geboekt..  ik ga in oktober..
en de prijsoorlog is inderdaad merkbaar, ik had niet verwacht onder de 1200-1300 euro te kunnen boeken, maar ik heb nu 928 euro incl taxes betaald. vanuit amsterdam. 
dat is een retour met op de heenweg naar cairns en terug vanaf brisbane.. 
we hebben een tussen stop in hongkong. en die heb ik bewust zo geboekt dat we daar een hele dag hebben. breekt de vlucht een beetje.. 

ik heb via het reisburo geboekt (vliegwinkel) dus ik betaal nog een bedrag aan reserveringskosten. ik zag naderhand wel dat als je de vlucht zelf selecteerd op de website van cathay dat je zonder res kosten voor 940 euro heen en weer bent.  en dat is direct naar hong kong en daarna ook direct naar cairns.
 
Er zijn nu tickets van Brisbane naar Amesterdam te vinden voor zo'n $1400 retour. Volgens mij was dat met Korean Air. Er zijn nog meer goedkope tickets te vinden.
 
Misschien ook een tip:met Air Asia naar Kuala Lumpur,door naar Londen en met andere lowcost carrier naar Amsterdam.
Alleen moet je dan wel vanaf Perth of Melbourne vertrekken,als ik me niet vergis.
Wij vliegen 10 sept as naar Melbourne,vanaf Jakarta,ook met Air Asia,voor 200 euro pp.
 
Back
Top