Bushfire situation Jan-2026

afterbang

XPdite Sponsor
Zoals velen wellicht al gezien hebben, Victoria ligt letterlijk onder vuur. Onze trouwe Xpditer @Emulate zit er veel dichterbij dan je zou willen. Denk dat ze te druk is voor updates hier. Maar fingers crossed dat het snel onder controle komt!

Screenshot 2026-01-09 at 10.05.05.png

Zoals velen wellicht al gezien hebben, Victoria ligt letterlijk onder vuur. Onze trouwe Xpditer @Emulate zit er veel dichterbij dan je zou willen. Denk dat ze te druk is voor updates hier. Maar fingers crossed dat het snel onder controle komt!

View attachment 2395
Fingers crossed! Wij sturen veel positieve energie (en hopelijk) regen die kant uit.

OK. Jammer genoeg geen improvement maar een verslechtering :(

Van Watch & Act - Prepare to leave, is het nu al niet meer Leave maar status Take shelter now 😞

IMG_3752.jpeg

En hierboven in FNQ zit men klaar voor floods en een cycloon. Het land van de tegenstellingen.

Hoop dat je veilig bent @Emulate!

Ik keek net op de bushfire kaart hoe de situatie was in Victoria, toen ik zag dat Yea er middenin zit. Ik moest ook gelijk aan @Emulate denken. Rare gewaarwording om alles achter te moeten laten en afwachten wanneer je weer terug kan. Laten we hopen dat het huis gespaard blijft. Super scary. Sterkte in deze stressvolle dagen @Emulate!

Last edited:
Het is afwachten en duimen maar. Er is weinig anders dat je kan doen, behalve hopen dat het huis het overleeft. Gelukkig zijn jullie veilig in Melbourne.

Last edited:
Back