Business Visum aangeboden tijdens Skilled Visum procedure

valenjuul12

New Member
Hallo Allemaal,

We zijn bezig met ons Skilled Visum ( 176 voor WA) en hebben sinds een week onze Vetasses binnen :)

Mijn man is nu benaderd voor een baan in SA en kan door het bedrijf een business visum
krijgen als alles doorgaat.

Nu is onze vraag zijn er mensen die in de zelfde situatie zitten als waar wij in zitten,
en die ons kunnen adviseren of het verstandiger is om met onze eigen visum aanvraag door te gaan of
in te gaan op het business visum? (het business visum is voor zover wij weten een voorlopig visum)

Groetjes,
Familie Hoek





 
Bedenk wel dat een sponsored visum inhoud dat als het contract tussen beiden niet werkt je 28 dagen hebt om een nieuwe sponsor te vinden. Lukt dit niet dan is het jammer maar dan kan je Australie verlaten. Een ander nadeel is wil je blijven dan zal je in de toekomst alsnog een PR moeten aanvragen.

Als je in aanmerking komt voor een 176 dan zou ik het wel weten, tenslotte zitten hier maar weinig restricties aan. Behalve dan dat je de eerste 2 jaar aan een bepaalde staat verbonden bent.

Chantal
 
Sluit mij volledig aan bij Tweety. Een 176 geeft gewoon veel meer zekerheid voor je gezin.
 
Back
Top