Dag Linda,
Ik was inderdaad alleen bij het interview maar had mijn twee lieve vrienden bij me, die geduldig zaten te wachten in de wachtruimte. Het gesprek duurde ook bijna een uur! Ik ben inderdaad voor de snelprocedure gegaan. Had een hele dikke map bij me met alle bewijzen die ik in de loop van de tijd had verzameld. Klaus wilde die vooral zien, dus bedankjes van zijn ouders, tot aan uitnodigingen aan ons geadresseerd, boardingpasses, heel veel foto's, bewijs dat hij bij mij heeft gewoond, zijn loonstrookjes met mijn adres, van alles. Zorg ervoor dat je medicals al opgestuurd zijn voordat je het gesprek hebt en wees relaxed, geef antwoord op elke vraag die hij stelt. Ik ontplofte bijna op een gegeven moment want ik vond dat hij te ver ging, maar adem in en adem uit, smile en antwoord. Mijn vriendin had mij op die ochtend ook 'aangekleed', ik zag er erg netjes en schattig uit met pareloorbelletjes en parelkettingkje, vooral omdat ik een Arabische naam heb en wij 'bang' waren dat met alle ontwikkelingen in de wereld dat tegen mij zou werken. Probeer er een leuk weekend van te maken en ontspan je!!
Succes ermee