case officer

family dammer

New Member
Heeft iemand van jullie enig idee hoe lang het duurt totdat een case officer iets van zich laat horen, wij hebben 5 maart een case officer gekregen en 6 maart alles op laten sturen maar tot op heden nog niets gehoord.

We moeten wachten tot we de investment kunnen maken voor de extra 5 punten, op 6 maart zijn vog en ielts gestuurd de medicals waren al gefrontload.

Fred Dammer

Nou Fred,

Die vraag stel ik me zelf ook al een paar weken.
heb wat afgemaild en zelfs gefaxed en heb uiteindelijk na meer dan een week na mijn eerste mailtje een automatiscg reply gekregen.
Probeer ze ook te bellen maar 1300 nummer werkt niet vanuit hier.
08 nummer kan ik niet meer vinden, daarmee heb ik ze vorig jaar een paar keer proberen te bellen.
Er loopt ook een topic over:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=6810.0

Dus ook wij zijn HEEL benieuwd naar het antwoord op je vraag :|
Hopenlijk heb jij meer geluk.

Groetjes, Mariette

Van de datum dat de medicals waren goedgekeurd door de
LCU, 19 december 2006 tot 20 februari 2007. Dat is lang, je
hoort ook dat het soms veel korter is, maar er is geen peil
op te trekken volgens mij.

Ik hoop dat je snel wat hoort!

groetjes Miranda  :smile:

worden jullie niet ook knettergek, wij zijn hier al bijna aan de anti depressiva  :doofywave:

wij hebben een griekse co misschien zijn die niet zo snel, of zou het gewoon veel te druk zijn?

fred

Die van ons is niet Grieks, maar ook wij worden er helemaal gek van.
Het begon al dat hij PCC's wilde hebben en een formulier betreft de Skill Matching Database.
Die wij al lang hadden toegestuurd met het hele dossier.
Dus heel oplettend zijn ze niet echt daar.

Wij moeten 31 mei het huis opleveren en eigenlijk voor 30 Juni valideren want toe hebben wij de keuring en PCC's al aangevaagd.
En ik heb een tweede keuring moeten doen.
Dus wij hebben 3 mogelijkheden, of we krijgen snel bericht en moeten een vakantiehuisje huren voor een week of twee om de zaken af te handelen, of we moeten zoeken naar een huurhuis voor een paar maanden, doen allemaal de keuring en PCC's overnieuw en gaan over een paar maanden of we krijgen niets en moeten zoeken naar een ander koophuis en kunnen dan in dat geval hopenlijk nog de hypotheek meenemen.

Dus zoals je ziet zitten wij hier ook met een "dilemma".

Wanneer kregen jullie bericht dat je een CO had?
[glow=red,2,300]Oops!!!!!! Gevonden, sorry![/glow]

Groetjes, Mariette

[quote author=Kathleen link=topic=6864.msg86667#msg86667 date=1176199971]
Wie hebben jullie als CO? Toevallig ook regio 5?
[/quote]

Wij hebben ook Region 5
Zou het daar aan liggen, misschien heeft dat nummer wel te maken met de mate van belangrijkheid? [glow=red,2,300]Of is het onbelangrijkheid![/glow]

wij zaten al sinds 1 december tussen de polen en de oostduitsers te kamperen, gelukkig hadden we wel ons huis goed verkocht maar van enig woongenot is geen sprake geweest tot vorige maand, we zijn 1 maart verhuisd naar een meer luxe bungalowpark maar betalen momenteel wel 460 per week dus het moet niet te lang meer duren anders zijn we failliet  :lol:
Ook de hondepapieren zijn maar geldig tot half mei en 30 april moeten we uit het huisje dus dan zijn we dakloos, we kunnen nog wel bij mijn schoonouders gaan inwonen voor een paar weken.

Oh arme familie Dammer en familie Kalmeijer :|
Laten we hopen op een goede afloop en een heerlijk forumuitje in OZ :up:

Mariette

Mariette, als jullie zo omhoog zitten, zou het niet de moeite waard zijn om alsnog een Agent in te schakelen voor 't laatste duwtje? Onze heeft toen we in tijdnood kwamen bij de skills assessment daar ook wat vaart achter kunnen zetten. Ze zullen er vast wel iets voor rekenen, maar minder dan dat ze alles begeleiden. Onze (George Lombard) is sowieso ook wel redelijk flexibel met het geven van gratis advies enzo.

Nou Hans,

Heel toevallig had ik Paul Hiltemann net aan de lijn en hem het een en ander uitgelegd.
Verder heb ik een nicht in Oz gebeld of zij achter een lokaal nummer kan achterhalen.
Dus die kijk ik nog fftjes aan en dan ga ik dat zeker doen!

Hi Fred, wanneer hadden jullie je CO?
En wat moesten jullie verder nog aanleveren?

Mariette

Nou die Jason Z hebben wij dus ook en die ligt ook te Zzzzzzzzzzz volgens mij, of hij maakt het anderen moeilijk. Wij hebben ook nog steeds geen bericht en de t.h.t. datum van onze medicals komt met rasse schreden dichterbij en de aanbiedingen van de airliners houden in omgekeerde richting ermee op.... Vind dit een behoorlijk lastige fase. Volgens onze migratieagent lag het inderdaad aan de verschillende regio's. Diepe zucht, heleleleleleleeeee diepe zucht.  :whip: erover!!!!

Je medicals zijn er toch al, dan kunnen die toch niet meer vervallen?

Tis te hopen dat we snel klaar zijn en dat de agent uit het land van HOPPA een beetje laat gaan.
Wij moeten de 100k storten voor de extra 5 punten en hebben er nog niets van gehoord.

Hoi Fred,

Wij zijn ook erg benieuwd wanneer we wat horen van onze case-officer. Officieel hadden wij die op 8 maart toegewezen gekregen maar kregen wij dat pas op 12 maart te horen van ons migratiebureau. De papieren waren vrij snel daarna opgestuurd en we hebben diverse mails gestuurd waarop wij een (algemeen) antwoord kregen dat de documenten nu bij de CO liggen en dat we snel een antwoord krijgen?! Duh....We hebben overigens wel een andere CO en een andere regio namelijk 6.

Veel succes maar weer  :crazy: om tuureluurs van te worden :lol:
Groetjes Menno & Marie

[quote author=Marie link=topic=6864.msg86684#msg86684 date=1176213499]
Duh....We hebben overigens wel een andere CO en een andere regio namelijk 6.

[/quote]

OOOOHHHHHHHHH!!!!!!!! Als die maar niet nog minder belangrijk is.  :|

Wat een hoop wachtenden op het moment.

Mariette :up:

hallo fred en de anderen die  gereageerd hebben
ik wil niet onwijs lullig zijn maar dit heet ontmoedigingsbeleid, en daar krijgt een ieder die een visum aanvraagt mee te maken. zelf  ben ik sinds september vorig jaar al bezig om mijn visum rond te krijgen en er komt iedere keer weer wat anders bij kijken ( ik heb een sponsor) voor mij wordt alles uit australie geregeld en in t begin ging dat goed we wisten precies welk aanvraag form we nodig hadden dat ik een medical nodig had een copy van mijn geboorte akte enz.  en nu is dan per 28-12-06 een case geworden en komt men in januari weer met allerlei onzin die ze als ze dat van te voren melden veel makkelijker gaat want ik loop nu sinds de kerst thuis omdat mij verteld was dat t ongeveer 8 weken ging duren. t enige waar ik nog op wacht is dat ze van mij t bewijs van goed gedrag van de australische politie binnen hebben en hoop dan eind april begin mei tekunnen vertrekken.( ik heb wel regelmatig contact met mijn case officer en die is goed te berijken
Dus kort gezegd hier door houden ze in OZ alleen maar mensen over die echt heen willen.

ik wens jullie ook veel sterkte erbij en hoop dat t toch wel redelijk vlot gaat.

groeten joost 

Hi Joost,

Ik wil niks zeggen hoor maar als je onze lastavaza leest zul je zien dat wij nou niet bepaald mensen zijn die het bij het eerste het beste hebben laten afweten.
Ik kan toch wel zeggen dat zo'n beetje alles wat maar tegen kon zitten wij toch wel over ons heen hebben gekregen.

Maar waar ik wel benieuwd naar ben is op welke manier jij dan contact hebt met je CO.
Aangezien wij met dat 1300 nummer niets kunnen bereiken.

Mariette

Dat ontmoedigen gaat ze lekker toch niet lukken, wij houden vol.
Alleen jammer dat we vanaf 30 april moeten gaan inwonen bij mijn schoonouders, dat verhoogt altijd de kans op herrie en dat zou ik nooit willen, ze zijn schatten van mensen maar onze kinderen zijn 17 en 14 dus niet altijd even makkelijk.
:playball:

Nou, zal ik me er maar bij aansluiten? Een CO hebben we nog niet, maar onze aanvraag voor een 136 ligt nu bijna 6 1/2 maand bij ASPC. Omdat we een week of vier geleden de Medicals en PCCs hebben gefrontload, ga ik er maar vanuit dat ze het formeel toewijzen (dwz doorgeven) van een CO even laten zitten, en onze zaak gewoon aan het behandelen zijn. Wat moet je er anders van denken dan?

Baan is geregeld, en ook wij zijn daarom nu draadjes aan het doorknippen. Het huis ging met een week naar een volgende eigenaar, en die mag er dan half mei al in ...

Verhuizer dus ook aan het regelen. Gaan er vanuit dat we voor die tijd nog kunnen vertrekken, en anders moet er tijdelijk wat geregeld worden. Hoort er allemaal bij.

Ik wil maar zeggen, 't is soms wel zenuwslopend, maar we komen allemaal wel op onze pootjes terecht, linksom of rechtsom. Zie het maar als een goeie oefening; als we dit doorstaan, kunnen we daar straks alles aan!

Rob

Back