CDR Mechanical Engineer

rudi henriette

New Member
Hallo Allemaal,

Ik dacht even werkervaring opschrijven en klaar is kees, dat valt dus nog wel tegen. Ik lees in verschillende topics dat je behoorlijk moet overdrijven. Ik ben bang dat ik werkervaring heb die niet echt bij mijn diploma aansluit. Ik ben werkzaam bij NXP semiconductors waar ik Engineer/Teamleader ben. Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in een elektrisch testlab. Nou niet direct een werktuigbouwkundige functie. Aangezien ik weer de kant van wtb op wil en hier ook de papieren van heb wil ik een skill assesment doen voor Mechanical Engineer. Wie heeft er advies of eventueel een voorbeeld van zo'n CDR.
Alvast bedankt.

Groeten Rudi
 
Hallo Rudi,

Ik zit met hetzelfde "probleem". Ik heb mijn HTS werktuigbouw constructie/produktie op zak maar ben redelijk snel in leidinggevende functies gerold. Dat is dan nog tot daar aan toe, daar kun je wel een verhaal in de ik-vorm over schrijven met een technische inhoud, maar het laatste anderhalf jaar heb ik een rol als management consultant binnen een projectteam binnen ons bedrijf gehad.
Dit is ook niet echt een werktuigbouw functie  :| Heb echter wel veel met planningen en tests van SAP systemen enzo gedaan...daar kun je naar mijn idee een verhaal omheen schrijven over het analyseren van problemen en schrijven van plannen en planningen om die vervolgens te volgen en actie te nemen als er iets misloopt...bla bla bla....dit is ook een deel van de belangrijke competenties die je moet bewijzen....

Ben ondertussen halverwege mijn laatste episode...eindelijk  :p :lol: het is echt een K-klus en dan maar afwachten of het allemaal geaccepteerd wordt.....vraag op het forum eens om voorbeelden, heb ik ook gedaan en dat helpt enorm.

Ik kan je nu niet concreet verder helpen, maar veel succes!!!!

GroetZ JAP
 
Wilco/Jasper,

Bedankt voor de informatie dit helpt mij goed op weg. :up:
Als er nog mensen zijn die tips of een voorbeeld CDR hebben, alle hulp is welkom.

Groeten Rudi
 
Back
Top