Census 2026

afterbang

XPdite Sponsor
Census day (night)!

1. Ben ik even blij dat onze 5(!) gasten net vertrokken zijn, anders moet je die ook meenemen :eek:
2. Waarom is er geen plek om iets in te vullen over mijn cats in the household!? Alsof die geen tijd, geld en aandacht kosten! ;)

Ingevuld, gesaved, kan Miss Bang er vanavond de finale klap op geven.

Ik heb de boel al een maand geleden gewoon online ingevuld, en gelogen dat ik al zeker wist dat we met ons tweeën thuis zouden zijn zonder gasten op 11 augustus (op onze leeftijd een vrij risicovolle prognose). Maar je kunt er maar vanaf zijn. Guess what: we zijn vandaag met ons tweeën thuis, zonder gasten, en nog in leven ook. Maar het scheelde niet veel. We hebben het bezoek er voor middernacht uit moeten werken gisteren :).

Deze census viel me nog mee. Ze hebben er minstens 80 % van de vragen uitgekukeld. De census van 2021 heeft me het grootste deel van de dag gekost, vooral vanwege de discutabele en polyinterpretabele vragen over geloof en andere affiliaties, en het gezeik over de vier vorige generaties.

We zijn weer verlost tot 2031.

...en nog in leven ook. Maar het scheelde niet veel...
Ik las dit deel eerst anders.....

Ik keek er net eens naar, en zag dat je het online kon invullen ipv van met de ganzenveer ;)
Het was niet teveel werk, het viel me mee. Kan me niet herinneren of ik die van 2021 gedaan heb.... Early onset dementia... Of verdrongen herinnering?

Ik las dit deel eerst anders.....

Ik keek er net eens naar, en zag dat je het online kon invullen ipv van met de ganzenveer ;)
Het was niet teveel werk, het viel me mee. Kan me niet herinneren of ik die van 2021 gedaan heb.... Early onset dementia... Of verdrongen herinnering?
Nah, waarschijnlijk heeft Ms@afterbang destijds de k-klus voor je geklaard. Mr Emulate is ook nooit zo van: "hier, ik doe het wel".

Ik moet zeggen ik vond het reuze mee vallen. We waren ingelicht dat het wel eens een extra dagtaak kon zijn du we hadden ons op erger ingesteld.

Het is mandatory, wat zijn boetes voor het niet of te laat doen voor dit soort?

Back