Chadstone,Melbourne.

clair

New Member
Wie kan mij meer vertellen over Chadstone ,Melbourne?
Is het leuk wonen daar?
Heb in elk geval al gezien dat ze een mooi shopping centre hebben! :p
 
Realiseerde me laatst pas dat Chadstone behalve een shopping mall ook nog een wijk was :)

Chadstone ligt aan de Princess Highway dus da's in iedergeval erg makkelijk qua vervoer met de auto! De bus in mijn straat gaat van Chadstone naar Southland, oftewel van shopping mall naar shopping mall. Tot zover mijn input

J
 
Ok,thanks.
Ik ga misschien een opleiding doen aan Holmesglen,Tafe.Vandaar dat ik het ff wou weten. :smile:
Bv,woonruimte en en basisscholen.
 
Het valt mij zowiezo op dat elke buurt wel wat z'n eigen winkels/supermarkt(en) hebben. Niet altijd even groot.. maar er is altijd wel een supermarkt in de buurt (en grote). Dat viel mij in ieder geval erg op.
 
Hai, ik zag deze topic en dacht zal even reageren. Chadstone is wel aardig, maar de wijken er om heen vind ik mooier. Mijn schoon familie woont ongeveer 5 minuten rijden van het winkelcentrum Chadstone in Malvern East, dit is een hele mooie buurt, groen (voor zover het niet te droog is) er zitten scholen in de buurt, prima openbaar vervoer en natuurlijk het winkelcentrum. Ze zijn het winkelcentrum momenteel aan het uitbreiden, dus als je van winkelen en eten houdt zit je goed.

Je bent ook binnen 20-25 minuten in de beste plekken van de stad terwijl je niet direct midden in de drukte zit. 

Wil je meer weten, let me know.

Eric
 
Ok thanks!We zitten nu een weekje in Collingwood bij familie en zijn nog op huizenjacht.
 
Back
Top