"Rob said:Jacky said:Amulya said:Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken"]
oké...hoe laat ????
joepie, nog ff de chatroom uitgeprobeerd en het doet het
dus misschien ben ik vanavond ook van de partij.
Vanavond zal ik weer eens proberen de chatroom op te gaan. ik hoop dat het gaat lukken, want van de week is het me niet gelukt. Dus misschien tot vanavond (tussen 21.00 tot 22.00).
Rob
"Rob said:Rob said:Jacky said:Amulya said:Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken"]
oké...hoe laat ????
joepie, nog ff de chatroom uitgeprobeerd en het doet het
dus misschien ben ik vanavond ook van de partij.
Vanavond zal ik weer eens proberen de chatroom op te gaan. ik hoop dat het gaat lukken, want van de week is het me niet gelukt. Dus misschien tot vanavond (tussen 21.00 tot 22.00).
Rob
rob waar ben je nou???? Ben ik in de chatroom helemaal alleen?? :cry: snik snik....maar hij doet het nu wel, dus dat is wel positief
Nou dan maar weer een andere keer.....
Groetjes
Rob said:Ik geef het niet op, dus zonder tegenbericht ben ik as. woensdag rond 21.00 uur online en ingelogd in de chatroom.
dus eens kijken of ik hier vrienden heb.. :wink:
tot dan en de groeten
Rob
"Amulya said:Misschien moeten we weer een poging doen een tijd af te spreken"]
Rob is als het goed is woensdag rond 21:00 uur in de chatbox, dussss.... :wink:
Rob said:Ik geef het niet op, dus zonder tegenbericht ben ik as. woensdag rond 21.00 uur online en ingelogd in de chatroom.
dus eens kijken of ik hier vrienden heb.. :wink:
tot dan en de groeten
Rob
badri said:Chat doet niet
ik krijg melding Jav applet notinited..... :evil: :evil:
Lost said:De chatroom draait op irc-servers van afternet.org. Helaas zijn de afternet irc-servers down vanwege grote en aanhoudende ddos-aanvallen :cry:. Ik kan hier op dit moment niets aan doen. Mijn excuses aan iedereen die wilde chatten. Ik zal eens kijken of ik misschien een andere chat oplossing kan bedenken. Helaas zal die optie niet vanavond al kunnen draaien. Misschien dat ik kan kijken of er chat mogelijkheden zijn die een lagere drempel hebben. Als iemand een idee heeft, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Louw
P.S. Rob, het zit je ook niet mee... Iedere keer dat je wil chatten is er wel wat :roll:.