chatroom

Hoi Rob,

ik heb je wel gezien, ik heb ook wat ingetikt, maar ik werd weer uit de chatroom gedon.... We zien de volgende keer wel weer.
 
"Rob said:
Jacky said:
Amulya said:
Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken"]

oké...hoe laat ????

joepie, nog ff de chatroom uitgeprobeerd en het doet het :D
dus misschien ben ik vanavond ook van de partij.

Vanavond zal ik weer eens proberen de chatroom op te gaan. ik hoop dat het gaat lukken, want van de week is het me niet gelukt. Dus misschien tot vanavond (tussen 21.00 tot 22.00).

Rob
 
De chatroom is weer gemaakt. Je moet ingelogd zijn op het forum om in te kunnen loggen op de chatroom. Voor de mensen met een wat langzamere internetverbinding kan het even wat langer duren voordat de verbinding gemaakt is.

[edit]
Forum was tijdelijk onbereikbaar, zie http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=326.
[/edit]
 
"Rob said:
Rob said:
Jacky said:
Amulya said:
Zullen we dan maar eens wat gaan afspreken"]

oké...hoe laat ????

joepie, nog ff de chatroom uitgeprobeerd en het doet het :D
dus misschien ben ik vanavond ook van de partij.

Vanavond zal ik weer eens proberen de chatroom op te gaan. ik hoop dat het gaat lukken, want van de week is het me niet gelukt. Dus misschien tot vanavond (tussen 21.00 tot 22.00).

Rob

rob waar ben je nou???? Ben ik in de chatroom helemaal alleen?? :cry: snik snik....maar hij doet het nu wel, dus dat is wel positief :D :D

Nou dan maar weer een andere keer.....
Groetjes
 
Ik geef het niet op, dus zonder tegenbericht ben ik as. woensdag rond 21.00 uur online en ingelogd in de chatroom.

dus eens kijken of ik hier vrienden heb.. :wink:

tot dan en de groeten

Rob
 
Misschien moeten we weer een poging doen een tijd af te spreken, net zolang tot er echt eens mensen gaan chatten :D
 
Rob said:
Ik geef het niet op, dus zonder tegenbericht ben ik as. woensdag rond 21.00 uur online en ingelogd in de chatroom.

dus eens kijken of ik hier vrienden heb.. :wink:

tot dan en de groeten

Rob


Ik zal proberen het niet te vergeten !
 
"Amulya said:
Misschien moeten we weer een poging doen een tijd af te spreken"]
Rob is als het goed is woensdag rond 21:00 uur in de chatbox, dussss.... :wink:
 
Rob said:
Ik geef het niet op, dus zonder tegenbericht ben ik as. woensdag rond 21.00 uur online en ingelogd in de chatroom.

dus eens kijken of ik hier vrienden heb.. :wink:

tot dan en de groeten

Rob

spannend... nog 2 nachtjes slapen, maar ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden. :?


groetjes Rob
 
spannend... nog 2 nachtjes slapen, maar ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden. :?


groetjes Rob[/quote

:lol: :lol: :lol:

Ik kan woensdag niet. Volgende week, zelfde tijd???? ennuuh Rob nog maar 1 nachtje slapen...... :wink:
 
ik ga proberen het te onthouden. Ik plak een memo op m'n computer, wie weet helpt dat (ben heeeeel vergeetachtig :wink: )
 
De chatroom draait op irc-servers van afternet.org. Helaas zijn de afternet irc-servers down vanwege grote en aanhoudende ddos-aanvallen :cry:. Ik kan hier op dit moment niets aan doen. Mijn excuses aan iedereen die wilde chatten. Ik zal eens kijken of ik misschien een andere chat oplossing kan bedenken. Helaas zal die optie niet vanavond al kunnen draaien. Misschien dat ik kan kijken of er chat mogelijkheden zijn die een lagere drempel hebben. Als iemand een idee heeft, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Louw

P.S. Rob, het zit je ook niet mee... Iedere keer dat je wil chatten is er wel wat :roll:.
 
Lost said:
De chatroom draait op irc-servers van afternet.org. Helaas zijn de afternet irc-servers down vanwege grote en aanhoudende ddos-aanvallen :cry:. Ik kan hier op dit moment niets aan doen. Mijn excuses aan iedereen die wilde chatten. Ik zal eens kijken of ik misschien een andere chat oplossing kan bedenken. Helaas zal die optie niet vanavond al kunnen draaien. Misschien dat ik kan kijken of er chat mogelijkheden zijn die een lagere drempel hebben. Als iemand een idee heeft, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Louw

P.S. Rob, het zit je ook niet mee... Iedere keer dat je wil chatten is er wel wat :roll:.

ach ja.. zoals ze in OZ zeggen: No Worries! of No wucking forries :wink:
volgende keer beter. en ik geef het nog steeds niet op!!

groetjes Rob
 
Back
Top