Checklist visum

Wilbert67

Active Member
Hoi,

op de site van DIAC kun je een checklist downloaden die je bij je visum kunt/moet voegen.
Hierop staan aalle eventuele documenten die je moet bijvoegen bij een visumaanvraag.
Nu komt het, wij hebben de skillassessment al binnen dus die wordt natuurlijk bijgevoegd, maar ze vragen in deze checklist niet opnieuw naar diplomakopieen? Moet je die wel of niet bijvoegen?

voor checklist zie http://www.immi.gov.au/skilled/checklists/136.pdf

groetjes Wilbert

PS er worden ook maar 2 pasfoto's per persoon gevraagd, ik dacht dat dat er 4 moesten zijn?
 
maar ze vragen in deze checklist niet opnieuw naar diplomakopieen?

Hier vragen ze wel om zie vraag 62 form 47Sk!

Bij je visum aanvraag heb je er maar 2 pasfoto's nodig die andere 2 had ik nodig voor mijn assessment.

Succes Chantal
 
Volgens mij moet je ALLE documenten bijvoegen die je nodig had voor je skills assessment. Dus niet alleen het papiertje van je assessment centre, maar alle kopien en vertalingen van diploma's etc.....het hele pakketje nog een keer......

Succes Gr Frank
 
Wij hadden de diplomakopies niet bij de aanvraagd gevoegd .
Diac heeft er dan wel om gevraagd samen met de vraag om medicals en police check.  We hadden ze ten tijde van de assessment ingescand en bewaard dus konden we ze snel opsturen via een mailtje en het was in orde.
Bij ons ook maar 2 pasfoto's nodig.

Veel succes!  :up:
An
 
Je moet inderdaad het hele pakket dat je bij de skills assessment hebt opgestuurd ook bij de visumaanvraag weer meesturen zoals frank ook al aangeeft.

Veel succes
Gerrit
 
Helaas moet ze alles hebben. Vandaar dat veel mensen aan het begin 3 setjes van alles maken, 1 voor de assessment, 1 voor de DIAC en 1 reserve indien nodig.
 
Ik heb ook het hele pakket wederom opgestuurd naar DIAC. Dat was meer dan die paar aanvullende forumulieren voor de aanvraag zelf zeg maar. 
 
Ik heb ook het hele pakket wederom opgestuurd naar DIAC.

Was het maar zo ver dat ik dat ook al had gedaan, nee bij mij ligt er nog een stapeltje te wachten.
 
Ik heb gelukkig alles ook in 3 of zelfs 5-voud, wist alleen niet dat ik alles van de assessment weer mee moest sturen. Ik dacht ze hebben toch de positieve uitslag van de assessment, hun gaan dit toch niet nog een keer assessen?
Snap wel dat ze nog een keer diploma's en werkervaring willen, maar de rest is eigenlijk papierverspilling
 
Back
Top