chips in Australie

[quote author=Joep link=topic=10140.msg145601#msg145601 date=1251266668]
Aldi heeft nu ook paprika chips.
[/quote]

Joep, you make my day ! nu hopen dat het in het assortiment blijft.
en trouwens, de frangipani stekjes van jouw boom doen het goed. de eerste blaadjes zijn al weer tevoorschijn gekomen.
 
[quote author=brissiegirl link=topic=10140.msg145602#msg145602 date=1251267711]

Joep, you make my day ! nu hopen dat het in het assortiment blijft.
en trouwens, de frangipani stekjes van jouw boom doen het goed. de eerste blaadjes zijn al weer tevoorschijn gekomen.

[/quote]

Haha ze willen nog wel eens het assortiment aanpassen inderdaad, dus snel zo veel mogelijk inslaan!
(re: de frangipani: foto's please! :) )
 
Bedankt, ik ga dan ook 's kieke, bij onze Aldi. Bij het 'Dutch winkeltje' hebben ze alleen Euroshopper paprikachips, en dat vind ik echt een afknapper, bah. 't Moet blijkbaar El Cheapo :-(.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=10140.msg145612#msg145612 date=1251279932]
Bedankt, ik ga dan ook 's kieke, bij onze Aldi. Bij het 'Dutch winkeltje' hebben ze alleen Euroshopper paprikachips, en dat vind ik echt een afknapper, bah. 't Moet blijkbaar El Cheapo :-(.
[/quote]

Inderdaad Ireen .. die euro shopper rommel is nou niet echt smakelijk .. vinden wij ook. Nu moet ik ook maar eens gaan zoeken of er een Aldi in Perth te vinden is...
 
Beste JOVO dat de chips beter is dan die van hier dat betwijfel ik??  En ja de smaak daar valt niet over te twisten.

Ik vind bv de chips die je hier kunt krijgen wel lekker met veel verschillende smaken jam.

Moet stoppen want anders is het reklame, nou het was al reklame vanaf het begin :p :p :p :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam: :spam:

Cheers

[quote author=jovo link=topic=10140.msg141057#msg141057 date=1245662424]
Beste Sander,

Je zou in ieder geval een goede PI zijn. Maar je hebt helemaal gelijk.
Maar ik moest iedereen toch laten weten, dat je nu eindelijk lekkere paprika chips kan kopen in Australie.  :wink:
Er is nog veel meer Dutch food onderweg vanuit nederland, allemaal lekkers wat hier absoluut niet te verkrijgen is.
Je kan je inschrijven voor onze newsletter dan houden we je op de hoogte.
En de paprika chips zijn erg lekker moet ik je zeggen, heel wat beter dan die chips hier. Je betaald er iets meer voor, maar de kosten om alles hier te krijgen zijn niet mis. Daarom zijn de bezorgkosten ook maar 9,95, minder dus dan de werkelijke verzendkosten.
Nu moet ik echt stoppen, want reclame maken mag niet. :eek:ops!:
[/quote]
 
Hi Paprika liefhebbers,
gevonden, in Brisbane bij een farmacy.
Het zijn Pringles Select. Op de Pringles site kon ik ze niet vinden en er staat allemaal chinese tekens op, maar ze smaken goed.
Ze zitten in een gewone stevige chipszak en niet in een van die pringles kokers. Als de zak leeg is dan scan ik 'm wel even, met het adres van die Farmacy in Brissie.

groetjes Johan
 
Dat lijkt me een goed medicijn, chips! ( bij de apotheek? ) :lol: Of is die pharmacy zoiets als het Kruidvat hier?
 
Back
Top