civil design engineer

Gerry

Member
Hallo Civil engineers,

Het bedrijf in Melbourne (ca. 15 km east from CBD) waar ik werk is op zoek naar een senior design engineer (civil).
Het grootste deel van het werk zal bestaan uit Road, Stormwater Drainage and Sewer design.
Langdurige ervaring in civil design werk met MX is een must.

Als er iemand is die hier interesse in heeft en aan het profiel voldoet kan mij een pm sturen en kan ik eventueel je CV doorzenden naar de directie.

Groeten Gerrit
 
Ik weet natuurlijk dat er ook in Nederland een tekort aan Civil engineers is maar hebben we echt zo weinig civil engineers op het forum die naar Australie willen komen dat er nog geen reacties zijn???????
 
Hierbij even een update van dit topic. Misschien zijn er onder de nieuwkomers van de laatste maanden civiel techneuten.
Ons bedrijf zoekt nog steeds civil engineers. Hoeft niet perse meer een senior te zijn.
Het is inmiddels al weer een tijd geleden dat ik dit topic heb geopend en heb hier ontzettend weinig reacties gezien.
Zijn er geen civil engineers onder ons die vanuit Nederland naar Melbourne willen vertrekken.
We werken aan enkele grote subdivision projecten aan de noordzijde van Melbourne en diverse kleine en middelgrote projecten op gebied van wegreconstructies, rioleringen, waterleidingen en stormwater drainage.
Het gaat in principe om een 38 uur / week contract maar alternatieven zijn denk ik wel bespreekbaar.

Als iemand interesse heeft kun je mij je CV sturen en dan zal ik deze doorspelen naar de directie.

Wie reageert?

Groet Gerrit
 
Back
Top