CO will vertaling VOG????

Ems81

XPdite Sponsor
Ik dacht hier overal op het forum te lezen dat een vertaling van de VOG niet nodig is, omdat er een Engelstalige tekst onderaan de VOG staat... maar nu wil onze CO een vertaling??? Ik niet snap... Ben ik de eerste die hier om gevraagd wordt?

Eindelijk een CO trouwens, na 6 maanden :)
 
Lekker een paar honderd dollar uit onze zak kloppen, hopelijk hebben we geen newbie CO die nog niet weet hoe alles werkt :-S
 
Hey Ems81,

Volgens mij 'kennen' wij elkaar nog niet, maar indrukwekkende signature heb je.. Ik heb inderdaad nog nooit gehoord dat een CO een vertaling van een VOG wilde, maar ben geen ervaringsdeskundige. Ben dus ook benieuwd wat de rest meldt. In ieder geval: gefeliciteerd met je CO!

Cheers!
 
Onze CO vroeg het ook. Hebben toen gemaild dat de engelse tekst onderaan de vertaling is van het nederlands erboven.
Ik meen dat het opvolgende mailtje de Grant Letter was :D
(weet niet of het hielp dat de CO (-assistant) een nederlandse achternaam had :cool:)
 
Dacht al...zie Visa grant staan en gisteren die post over de vog :D

Anyway, congrats! Waar willen jullie heen? En welk visum hebben jullie?
 
Jullie zeggen dat een vertaling van de VOG niet nodig is, omdat er een Engelstalige tekst onderaan de VOG staat. Maar als ik de VOG download bij justis staat alle info gewoon in het Nederlands. Hebben jullie een andere versie ofzo? Waar staat de versie met Engelse tekst?
 
Jullie zeggen dat een vertaling van de VOG niet nodig is, omdat er een Engelstalige tekst onderaan de VOG staat. Maar als ik de VOG download bij justis staat alle info gewoon in het Nederlands. Hebben jullie een andere versie ofzo? Waar staat de versie met Engelse tekst?
Ik neem aan dat je in Belgie woont? Bij de Nederlandse VOG staat er een vertaling in kleine letters onderaan de pagina als ik het me goed herinner. Ik weet niet zeker of hetzelfde geldt voor de Belgische VOG. Wellicht dat een van onze Vlaamse leden hier uitsluitsel over kan geven?
 
Hi, de belgische VOG, bewijs van goed gedrag en zeden kun je enkel in het nederlands verkrijgen.
Ik heb dit in het nederlands ingediend zionder vertaling en heb toch de grant gekregen.
hangt van je case oficer af waarschijnlijk.
 
Je moet je VOG aanvragen bij de gemeente, het duurt dan 10 dagen ofzo en je krijgt 'm thuisgestuurd MET engelse tekst :)
 
Jullie zeggen dat een vertaling van de VOG niet nodig is, omdat er een Engelstalige tekst onderaan de VOG staat. Maar als ik de VOG download bij justis staat alle info gewoon in het Nederlands. Hebben jullie een andere versie ofzo? Waar staat de versie met Engelse tekst?
Ben erg benieuwd hoe jij een VOG download. Die worden volgens mij alleen op papier verstrekt en naar je opgestuurd.
 
Jullie zeggen dat een vertaling van de VOG niet nodig is, omdat er een Engelstalige tekst onderaan de VOG staat. Maar als ik de VOG download bij justis staat alle info gewoon in het Nederlands. Hebben jullie een andere versie ofzo? Waar staat de versie met Engelse tekst?

Bedoel je niet het aanvraagformulier? Zoals slatsr en Ems81 al zeggen, je kunt geen VOG downloaden, je moet een formulier invullen en inleveren op het gemeentehuis en dan krijg je de officiële VOG binnen twee weken in de bus. En daar staat zeker weten wel een Engelse vertaling op, in kleine lettertjes, onderaan.
 
Back
Top