contact met adelaidegangers

Hoi allen,

lijkt me goed idee om ergens buiten af te spreken. De Dutch Club spreekt mij echt niet aan. Geen behoefte aan
een club met perzische tapijten op tafel en Juliana aan de wand. En het is nog in een uithoek ook!
Een park met bbq, speeltuin lijkt me een beter idee. Of Henley Beach square, ja dat is ook leuk.

Wie is en zijn er eigenlijk geinteresseerd en hoe is jullie gezinssamenstelling? En wanneer heeft eenieder tijd?
Ik neem aan dat het een zaterdag of zondag zal moeten worden? Ergens in April? Ik werk soms in het weekend, maar ben meestal wel vrij en beschikbaar. Een bbq is misschien wel het leukste met 'bring your own plate' policy. G

Gaarne reacties.


Doei Sophia
 
Hoi Sophia,

Goed idee! Wij zijn geïnteresseerd in een "buiten" bijeenkomst. Zal je een pm sturen met onze gegevens.

Groeten Nicole
 
Hoi hoi
Wij zijn een poosje geleden ook naar de Dutch club geweest en moet zeggen dat het heel gezellig was, we waren ook met iets meer jongere stellen dan normaal. En wat maakt het nu uit dat het er vanbinnen nu niet helemaal eruit ziet als een modern clubhuis, het gaat toch om de sfeer?
Maar als er ergens in April iets georganiseerd word dan zijn wij zeker ook van plan om te komen :-D

Groetjes
Ramon en Marjan
 
Hallo Sophia en andere Adelaide-gangers,

Ook wij (Frank en Judith) wij wel te vinden in een zaterdag /zondagmiddag op Glenelg of Henley Beach Square. We kunnen doen alsof we geïntegreerd zijn in Australië en maken er een picknick van...;)


Groet Judith
 
:cry: Jammer genoeg zijn wij nog niet zo snel  :|

Maar we komen wel dec gaan we vast rondkijken waar we evt naar toe willen rond Adelaide. Mijn vrouw wil eigenlijk dichtbij de zee gaan wonen en niet te ver van Adelaide. Voor mij maakt het niet zoveel uit.

Volgende keer  :roll: ?! , jullie veel plezier nog :lol:

Als er nog mensen zijn die goede tips hebben,  bedankt alvast
 
We hebben met een dutch clubje koninginnedag gevierd en dat was erg gezellig. Wij zijn altijd wel in voor een leuke bijeenkomst,

groeten
Carmen, Rogier, Maxime (13), Lars (7) en Karlijn (3)

Maxime zou graag in contact willen komen met kinderen van haar leeftijd in Adelaide. Weten jullie iemand? SVP mailen naar Maximaaatje@hotmail.com
 
Wordt er sinterklaas gevierd op de Dutch club?

If not, misschien is het een idee om het te organiseren. Ik begrijp dat er veel oudere NL-ers zitten daar, een ideaal broednest voor sinterklazen!

Wij willen graag met/voor onze kids Sinterklaas vieren, hebben het vorig jaar op kleine schaal gedaan maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
Back
Top