Contacten leggen

Hey allemaal.

Nou ja wij hebben er ook wel eens moeite mee hoor dat we nog geen (h)echte vriendschappen hier hebben, maar ja we zitten hier ook pas 6 maanden. Wij hebben laatst een hele bups mensen die we terloops hebben ontmoet en collega's van mijn vrouw via de email gevraagd of ze een avondje mee gingen naar de kroeg. Hier in Sydney woont iedereen overal en nergens en ver uit elkaar dus moesten we centraal afspreken. Uiteindelijk zijn er vooral collega's gekomen.

Daarnaast zijn we een paar keer naar een bijeenkomst van het newcommers network geweest. Hieraan hebben we wat leuke contacten over gehouden. Een en ander moet nog wel even groeien maar dat komt wel goed denk ik. http://www.newcomersnetwork.com

Op dit moment ben ik harder opzoek naar een goeie baan.......

Succes allemaal en als je in Syd woont of ergens anders en een keer op de koffie wilt komen stuur je me maar een pm.

Groetjes

Sander
 
Met een klein beetje geluk zitten we in februari een paar dagen in Sydney voor een bruiloft (als we tenminste heel binnenkort iets over ons visum horen, zodat we nog op tijd kunnen boeken!)
Wie weet kunnen we dan met wat mensen ergens wat afspreken om eens wat te drinken ofzo ;)
 
@luuk... he ik zag dat je een hockeyclub voor je vriendin had gevonden in Melbourne... ik ben ook nog op zoek naar een hockeyclub waar ik graag bij wil gaan spelen... dusseh... waar ergens?

En verder zag ik dat jufrebekka in een orkest was gaan spellen...  :wink: ik wil ook graag bij een orkest (spelen dan wel  :wink: haha) maar dan in Melbourne... iemand nog tips?

Groetjes Bregje
 
Ik heb wat vrienden in Melbourne wonen.. (ja ja, luxe!), en die had weer een goede kennis bij een hockeyclub. Moet ik hem eens vragen? Je kan het hem ook zelf vragen, Facebook.com -> Joel Aitken.
 
Ik zal kijken of ik hem kan toevoegen, maar vraag het maar eens vast... altijd handig voor volgend jaar...
 
Ha, dit is een onderwerp dat herinneringen oproept...

Jaren geleden heb ik een jaar in Brissie gewoond. Ben me na een paar dagen ook maar aan de buren gaan voorstellen... Bleek ik naast een Fillipijns fotomodel te wonen... :happy:

En toen had ik heel snel heeeeel veeeeel bezoek... Allemaal kerels, dat wel... :loldevil:
 
Sprak rond kerst nog even van die gasten, we hadden in jaren geen contact gehad. Eerste opmerkingen na de beste wensen: Mate, whatever happened to that juicy neighbour of yours?? :loldevil:

Ach waar het hart van vol is... :serenade:
 
Back
Top