container delen?? september 06 naar Brissie.......

Status
Not open for further replies.

jap

New Member
Hallo daar,

Wij zijn van plan om ergens in de buurt van september te verkassen naar omgeving Brisbane. Wij zijn Nette (mijn vriendin uit oz) en ikzelf jap geboren en getogen Nler.

Omdat we toch niet al te veel spul mee willen nemen maar toch ook wel weer genoeg om een container te huren maar die waarschijnlijk niet kunnen vullen zijn we op zoek naar mensen die een container willen delen! :up:

Mocht er iemand met intresse zijn dan hoor ik het wel

Groeten

jap
 
Weet niet hoeveel tijd je hebt maar voor ons was de planning om
in oktober te vertrekken naar Toowoomba(achter brissie).
We hebben ook al bij verschillende verhuisbedrijven geinformeerd
over de prijzen we zoeken eigenlijk iets rond de 15 M3
en zitten dus met hetzelfde probleem.
Kun je iets zeggen over de prijs die jullie betalen voor hoeveel cube?

Groetjes Team
 
He team,

Sorry duurde ff voor ik reageerde  :oops:

Maar lijkt me een goed id om eens of forum te babbelen...! Want een voorzichtige inschatting op dit moment leert mij dat we ook ergens in de buurt van 10 a 15 kuub komen dus dan vullen we met zijn tween een mooie container!!!!!!!!!
september lijkt vooor ons al weer lastig te worden dus oktober zou perfect moeten gaan......

Goed ik kan hier niet zien of je een email address hebt ingevoerd anders ben ik bereikbaar op jasper.hennekens at gmail.com maar als jij je email erbij heb staan stuur ik je ook nog wel ff een mailtje!

Ciao

jasper
 
Ik stel voor dat iedereen die intresse heeft in de oproep van Jap dit verder afhandeld via een pm, zodat dit topic op slot kan. Verder lopen er al veel draadjes (vind je onder de search button) waarin prijzen worden genoemd van transportbedrijven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top