Container delen??

Ik ga ook naar Perth in Augustus, heb niet veel maar wil wel wat zaken meenemen. Laat even weten of de plannen nog bestaan of dat ze gewijzigd zijn.
Groetjes Wendy

Hoi Wendy,

De plannen zijn er nog steeds.... 12 Augustus vertrekt ons vliegtuig!!!
Enig idee hoeveel kubieke meter jij aan spullen hebt?

groetjes!

[quote author=Tijlcarm link=topic=6504.msg81665#msg81665 date=1171884674]
de Haan gaf ons een offerte onlangs van 20 kub; 6000 eur. van A'dam naar Perth.
wat is trouwens 20 ft?

[/quote]20 ft is 20 voet container, afmetingen ca 6 meter lang, 2.3 meter breed en ca 2.4 meter hoog dus ongeveer 24 kuub.
Toen ik van Engeland naar België verhuisde had ik een 40 voet container en had er alle moeite mee om deze halfvol te krijgen. Als je alles wilt verhuizen moet een 20 ft ongeveer de juiste maat zijn voor een gemiddeld gezin.
Groeten Henk

Ik heb echt maar heel weinig wat ik mee wil nemen, mijn bed en een stuk of 6 dozen. Was eigenlijk van plan om alles achter te laten, maar als er dan toch een container die kant op gaat....
Ik zit nog te wachten op mijn visum, maar heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt voor die tijd. Wil ook half Augustus vertrekken. Misschien een domme vraag, maar ik neem aan dat de container met de boot gaat, hoe lang duurt dat erover?

De container is ca 31 dagen onderweg, maar als hij in Australie angekomen is, duurt het nog wel even voordat alles afgehandeld is. Ik weet niet precies hoelang dat duurt.
Ik denk dat het pas voordeliger is om een container te delen, als we samen in ieder geval een halve container vol hebben. Anders betaal je gewoon per m3. Maar ik houd deze posts in de gaten!

groetjes

Back