Container laten verschepen met auto en wat varia?

Ik heb niet alle replies gelezen...

Je MOET voor je auto een import approval hebben!!! Zorg hier voor, zo niet gaat je dat veel ellende bezorgen.
(ik heb zelf mijn motor mee genomen en ingevoerd)
Hout mag je meenemen als het bewerkt is, zo als bijv. een kast of bed, ik heb tot mijn verbazing mijn kruisboog er door gekregen.
Gewoon een stuk boomstam of tak mag niet

- Dozen met kledij --- Geen enkel probleem
- Keukengerij (borden, bestek, potten, pannen, etc) --- Geen enkel probleem
- Wasmachine --- Geen probleem denk ik, maar zou wel afwegen of het het waard is ivm volume (container) en gewicht (over land); ligt er dus aan hoe oud ie is; wel zorgen dat AL het water er uit is, daar zijn ze hier erg waakzaam voor.
- Droogkast --- wat is dat?
- Diepvries --- Geen probleem denk ik, maar opnieuw afweging ivm volume
- Matras --- Geen enkel probleem
- Doos met boeken --- Geen enkel probleem
- Doos met wijn ?? --- hier zul je behoorlijk tax over moeten betalen, je kunt het dus beter opdrinken :lol:

Heeft iemand enig idee hoe het zit met voltage e.d. wanneer je elektrische apparatuur, zoals wasmachine, droger, koffiezet apparaat e.d. meeneemt?
Kun je daar stekkers omzetten en lukt dat dan met het voltage?

We like to know.
Thanks

Voltage is geen enkel probleem als je elektrische apparatuur vanuit NL meeneemt. Die kunnen allemaal tot 240V (even checken natuurlijk) en hebben de zelfde frequentie. Voor de stekkers kun je adapters kopen of je kan de stekker verwisselen.

Voltage is geen enkel probleem als je elektrische apparatuur vanuit NL meeneemt. Die kunnen allemaal tot 240V (even checken natuurlijk) en hebben de zelfde frequentie. Voor de stekkers kun je adapters kopen of je kan de stekker verwisselen.
En neem een paar verdeeldozen mee. Daar zet je even snel een andere stekker aan, ben je voorlopig even gered.
Wij gebruiken ze trouwens nog steeds voor sommige dingen.

Bart

Back