Contract getekend

bas&myla

Active Member
Afgelopen week heb ik mijn arbeidscontract getekend en opgestuurd en nu gaat het dan echt gebeuren. Gisteren contact gehad met de toekomstige werkgever in Perth en ze gaan mij in contact brengen met Fragomen voor de visa applicatie en Perth Orientation Services voor de eerste hulp bij aankomst. Ook formulier ingevuld voor de ziektekostenverzekering en volgende week komen er wat verhuizers langs voor een offerte. Super! Wij zijn er klaar voor.

Lekker bezig
afro.gif

Vorige week de medicals gedaan en naar Sydney gestuurd. Applicatie voor visa is nu compleet. Het wachten is begonnen. Volgens onze immigratie consultant van Fragomen duurt het 3-5 weken voordat we een antwoord krijgen.

En klaar! Kreeg vanochtend het verlossende antwoord dat de visa zijn goedgekeurd. Over 3-4 weken zitten we in het vliegtuig richting Perth!

Gefeliciteerd, het zal jullie hier zeker goed bevallen! Alhoewel het wel stukken koeler is dan waar jullie nu zitten, in Dubai......;-)

Gefeliciteerd met jullie visum! Maar ik zou nog even in Dubai blijven hangen tot de zomer weer terug is :)

Gefeliciteerd met jullie visum! Maar ik zou nog even in Dubai blijven hangen tot de zomer weer terug is :)
Nou, als ze snel zijn kunnen ze misschien nog wat regen zien.
Da's ook een hele belevenis hier ;-)

Bart

Ach, maakt toch niet uit, het weer? Hartje 'Winter' en kinderen lopen nog steeds met korte broek en t-shirt. Temperaturen zullen niet altijd veel verschillen met NLse zomer.
Jo

Back