Contract getekend

Motorplex, dat moest ik even opzoeken. Ik ben wel een beetje een race fan en probeer toch 1 maal per jaar een F1 race bij te wonen. Melbourne 2012 staat al vet in de agenda.

De zomer hier is verschrikkelijk, dan liever wat regen en koelte! Het is nu continu > 40 graden met af en toe wat dagen richting 50.

We zijn dus aan het aftellen: nog 16 dagen!

Tekkel (Bart) en ik gaan vrij vaak naar de Motorplex... met name Nitro Drag racing is erg bizair om mee te maken... :))
Als motor fan kan je ook in WA je hart ophalen... :)

En het is gelukt! Op 13 juli zijn we aangekomen in Perth. We wonen nu tijdelijk in East Perth (tegenover het trein station, lekker makkelijk) maar gaan begin augustus naar ons nieuwe (huur)huis in Wembley.

Welkom in Perth! Vergeet niet te genieten van de leuke dingen terwijl jullie druk zijn met dingen regelen. Als je de oploskoffie zat bent, zijn jullie welkom voor een Senseo echte koffie in Butler :) Mijn mail adres is sacha@landdownunder.nl want zit nog even zonder internet zo net na de verhuizing. Jullie zijn van harte welkom!

Welkom in Perth! Vergeet niet te genieten van de leuke dingen terwijl jullie druk zijn met dingen regelen. Als je de oploskoffie zat bent, zijn jullie welkom voor een Senseo echte koffie in Butler :) Mijn mail adres is sacha@landdownunder.nl want zit nog even zonder internet zo net na de verhuizing. Jullie zijn van harte welkom!

Maar Senseo is toch ook oploskoffie ;) We hebben een french press/plunger gekocht ter overbrugging. Kan niet wachten op ons espresso apparaat. Gelukkig staan er op het werk mooie Jura automaten.

Back