Controle op beroep?

haift

New Member
hallo allemaal,

wij gaan/willen op skilled visum naar Aussie, ik ben kapster.
als we ons visum binnen hebben is er dan ook controle of je je vak blijft uitoefenen in Aussie? :?
of kan ik daar dan ook wat anders gaan doen?  :roll:
groetjes Chan.

titelfix
 
maar dan begrijp ik eigenlijk niet waar we die moeite voor moeten doen?
wij gaan iid op een skilled independent visa,
moet van alles bewijzen dat ik dat vak al zo lang uitoefen, en dat doe ik!!
en als we dan uiteindelijk ons permanente visum binnen hebben dan kan ik daar bij wijze van spreken putje schepper worden? :wink:

ik oefen mijn vak al meer dan 17 jaar uit en zou best eens wat anders willen, maar ik ben toch dan in Aussie binnen gekomen om daar mijn vak uit te oefenen, wat raar dan dat ik dan alles mag doen wat ik wil.
vandaar mijn vraag of er dan controle zou zijn.

groetjes Chan.
 
Volgens mij gaan ze ervan uit dat je je vak toch wel zult gaan uitoefenen.
En voor zover ik begrepen heb doen Aussies zelf niet zo moeilijk over hun werk, ze gaan net zo makkelijk iets compleet anders doen, zitten ze totaal niet mee.

Bart
 
Het is bewezen dat een independent visa veel of heel veel gevraagd is in Australia.
Dat wil zeggen dat je met een beetje moeite dit beroep kunt vinden en kunt gaan uitoefenen.
Ook het inkomen op dit beroep is goed (genoeg) om er lekker van te kunnen leven.

Je hebt de vrijheid (independent) om iets anders te kunnen uitoefenen maar als dit uiteindelijk niet lukt dan heb je nog altijd je skill waar je Australia mee bent binnen gekomen en op terug kunt vallen.

Australia heeft niks aan mensen die geen werk kunnen vinden en uiteindelijk op hangende pootjes terug gaan naar NL.
Als je werkt in Australia dan heeft Australia iets aan je, het liefst in het vak wat op je visa staat,  met een vak op de independent lijst moet het niet moeilijk zijn om iets te vinden, afhankelijk waar je gaat wonen, bv ga niet wonen in never never...

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=8085.msg105904#msg105904 date=1198892394]

Australia heeft niks aan mensen die geen werk kunnen vinden en uiteindelijk op hangende pootjes terug gaan naar NL.
Jack :evil:
[/quote]
Ojaa wel. Die geven al hun spaar centjes uit die dan bij ons uit eindelijk in de portemonnee komt.
Voorbeeld. Kansloos figuur betaalt huur voor een x aantal maanden. Huurbaas krijgt geld waarhij een mooie nieuwe plasma TV van koopt. Die Tv gaat dan kapot. Bear mag die repareren. Bear die dan het geld in ontvangst neemt en het dan weer uitgeeft aan de meneer met mooie snelle motoren. :p :grin: :grin:
 
Wat doe je als die sukkelaar terug is in NL.

aahhgjaa ik heb 'em, wachten tot een volgende sukkelaar.

:up: :up: ....gat in de markt,

Jack :evil:
 
oke! ik begrijp het! :up:
bedankt voor jullie reacties...

HAPPY NEW YEAR everybody!
hopenlijk zitten we in 2009 oud en nieuw te vieren in Aussie. :up:
Whauw!!!!  :cool:
daar ga ik nu vast een borrel op drinken. :lol:

groetjes Chan.
 
Ik drink er eentje mee.
Trouwens wanneer ga je naar Australia..Chan??

Cheers,

Jack :evil:
 
hai Jack,

heb er een paar teveel gedronken gister!! :lol:
maar ik heb geluk vanmiddag weer de kroeg in en ja morgen weer.. :up: pffff!!!!

ik/we zitten nog in de begin fase, heb net m'n IELTS test formulieren ingevuld,
dus ik hoop met een beetje geluk dat we in 2009 in aussie zitten.
jij/jullie zitten al in aussie?

je bent trouwens een naam genoot van m'n man.

groetjes chan.
 
Heb geduld en blijf scherp tijdens de papierenwinkel,

groeten aan Jack,

Jack :evil:
 
Back
Top