Countries lived in / Countries visited

FritsC

XPdite Sponsor
Beste allemaal,

In de visum aanvraag staan de volgende twee vragen:

Have any of the applicants lived in a country for more than 12 months cumulatively in the past 10
years?
Is dit een ja/nee vraag, of moet ik hier ook het land vermelden?
Uiteraard heb ik als aanvrager in Nederland gewoond. Omdat hier wordt gerefereerd aan "applicant" neem ik aan dat ik deze vraag niet voor mijn sponsor/partner hoeft te beantwoorden.

Have any of the applicants visited any countries for less than 12 months in the past 10 years
Is ook dit een ja/nee vraag of wordt ik geacht elk bezocht land te vermelden. Dat zijn heel wat vakanties en zakenreizen. Moeten hier dan ook nog data/bewijsstukken voor aangeleverd te worden?

Groetjes,
Frits
 
Ja je moet alle landen invullen. Maar heeft dat ook niet betrekking op de Verklaring Omtrent Gedrag?
 
Have any of the applicants lived in a country for more than 12 months cumulatively in the past 10
years?\\
Hier had ik ingevuld op welke adressen ik de laatste 10 jaar gewoond had (in NL dus)\
\
\
Have any of the applicants visited any countries for less than 12 months in the past 10 years?\
Hier had ik ingevuld in welke landen ik op vakantie, uni reis etc. was geweest in de afgelopen 10 jaar. Was wel behoorlijk wat gespeur in oude agenda's, mailboxen etc. maar heb het zo nauwkeurig mogelijk gedaan. Zal er hier en daar vast wel wat dagen naast hebben gezeten, maar dat is eigenlijk toch voor niemand te controleren (binnen EU reizen met de auto)\
\\
(PS. als iemand weet hoe ik die k*# \ na iedere Enter die ik doe stop kan zetten hoor ik het graag! )
 
Oja en zonder bewijsstukken :) Had wel wat extra regels nodig om in te vullen, daar had ik volgens mij een Exel sheetje van gemaakt en erbij gedaan
 
Voor Europa heb ik meen ik gewoon European Union opgeschren, veel te veel landen om op te schrijven.
 
Dank voor de antwoorden. Het lijstje met landen is gelukkig voldoende, want de reisdata kan ik me niet echt meer herinneren. :)
 
Back
Top