current residential address

Andre79

New Member
We zijn nu bezig het 40sp formulier in te vullen, maar we weten niet precies wat in te vullen bij current residential adress, we need to attach a statement how the sponsor will meet the sponsor obligations.

We hebben nog geen woning in Brisbane, de eerste tijd kunnen we bij vrienden blijven, tot we ons eigen plekje hebben.

Is het verstandig om een uitnodigingsbrief van onze vrienden hierbij te doen?

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor ons.

Groetjes Andre and Ella
 
Dan zou ik dat inderdaad doen. Misschien kunnen jullie zelf een statement schrijven waarin je dat ook verklaart en dan daar die uitnodigingsbrief bij doen?
Gaan die vrienden ook een stat dec schrijven? In dat geval kunnen ze daar misschien ook iets over in zetten. Dan is het meteen gesigned door een witness en heb je er een certified copy van hun paspoort bij. Is misschien nog net iets officiëler?

Groetjes en succes met het papierwerk :)
 
Dan zou ik dat inderdaad doen. Misschien kunnen jullie zelf een statement schrijven waarin je dat ook verklaart en dan daar die uitnodigingsbrief bij doen?
Gaan die vrienden ook een stat dec schrijven? In dat geval kunnen ze daar misschien ook iets over in zetten. Dan is het meteen gesigned door een witness en heb je er een certified copy van hun paspoort bij. Is misschien nog net iets officiëler?

Groetjes en succes met het papierwerk :)

Thanx, dan zat ik in de goede richting te denken.
Wat als we nu niet bij vrienen kunne blijven? hoe zou dat dan gaan?
 
Ik denk wellicht te simpel en ken je situatie verder niet, laat staan het 40sp formulier, maar een 'current residential address' is naar mijn idee nog altijd het adres waar je nu woont...

Maar even serieus: hoe dat verder zit met dit soort visa weet ik niet. Het lijkt me dat degene die je sponsort al het nodige papierwerk in heeft moeten vullen? Je moet op 500km afstand van ze zitten ofzo? Staat me vaag iets van bij... :)
Inderdaad kijken of je bij vrienden terecht kunt en dat dan van hun kant zwart of wit bevestigd krijgen. Indien dat niet kan: probeer vanuit NL accommodatie te regelen (gemeubileerde unit voor een paar maanden bijv.). Wellicht dat dat helpt.
 
Ik denk wellicht te simpel en ken je situatie verder niet, laat staan het 40sp formulier, maar een 'current residential address' is naar mijn idee nog altijd het adres waar je nu woont...
Dit is inderdaad te simpel gedacht. Het formulier (kende ik ook niet, maar 10 sec google) is voor de persoon die sponsort en het vereist dat het adress in Australie is; als dat niet het geval is, dan moet je verklaren hoe je de gesponsorde individu in alle levensbehoeften kan voorzien. Andre en Ella zijn nog beide in Nederland, maar een van hen is Australisch (zie introductie). Die sponsort dus de niet-Australische partner om naar Oz te kunnen verhuizen.

Was mij overigens ook niet meteen duidelijk van de eerste post...
 
Back
Top