Cursus Engels voorbereiding IELTS of Advance cursus?

Status
Not open for further replies.

Mel

New Member
Hi,

hier ben ik weer eens een keer. Goed om te weten dat als je raadt nodig hebt, er veel mensen zijn die je hier mee kunnen helpen op deze site. Echt top!

Over 7mnd wil ik voor 6maanden naar Australia/ WA/ regionaal, daar wil ik kijken of ik een baan kan krijgen. En dan een sponsor kan zien te vinden, zodat ik een visum om te wonen en werken kan aanvragen. Vanuit NL gaat solliciteren gewoon te lastig.

Om mezelf goed voor te bereiden op waarschijnlijk een office job, wil ik een studie engels gaan oppakken. Ik ben hiervoor naar Amsterdam geweest (British Language Course) Hier heb ik een test moeten doen (score 7) Zij raad me aan om de voorbereidende cursus IELTS 2 te gaan doen. Drie uur per week naar amsterdam en dat dan 10weken lang 300 eurotjes.

Ik heb haar gevraagd of dat wel een goed idee is. Ik weet dat ik de Ielts test zoiezo moet doen als ik een visum wil aanvragen, maar omdat ik voor een visum nu niet voor in aanmerkeng kom met mijn eigen beroep. Maar ik mezelf meer waard wil maken door een een cursus Engels te gaan doen die me zo meer houvast geeft als ik op een office baan (brieven, faxen vergadere, notuleren ed. moet kunnen) ga solliciteren. Vroeg ik me af of het niet beter is om een cursus algemeen/ advance te gaan doen.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En mij wat advies kan geven? Heel erg bedankt want as maandag moet ik mij gaan inschrijven. Zijn er zoiezo mensen hier die de voorbereidende cursus hebben gedaan?

Alvast bedankt !
Cheers mel

Bacchus: Zoals je zelf al aangeeft is 2 x wat veel, dus gaat er 1 op slot
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3669.msg43295#msg43295
 
Hi Mel,

Was je bang dat je vraag niet gelezen zou worden dat je twee draadjes gebruikt??
Moet je op letten, voordat je het weet, heeft Bacchus of Lost hem eruit gehaald of verhuisd.

Sorry, even  :eek:fftopic:

Rene
(Ook twee maal beantwoord.  :rotflmao:)
 
Oeps, ik lees net dat ik dit berichtje van jou ook op een positieve manier had kunnen lezen.

Excuses hiervoor!
Dus bedankt voor je tip, ik zal wel zien wat bacches met mijn twee draadjes zal doen.

Mel
 
Oeps, ik lees net dat ik dit berichtje van jou ook op een positieve manier had kunnen lezen.

Excuses hiervoor!
Dus bedankt voor je tip, ik zal wel zien wat bacches met mijn twee draadjes zal doen.

Mel
 
Hi Hi,
over de cursussen weet ik niets, maar wat ook helpt is engelse
boeken lezen, ook al versta niet elk woord, sommige kan je
ook in je dictionary na kijken. Liefst een puur engelse.
Als je DVDs kijkt zet de ondertiteling dan uit of
zet de engelse daaronder, dan leer je lezen ook.
Engels online woordenboek:
http://dictionary.reference.com/
met goede thesaurus.
En je kan ook voor de lol op de engelse wikipedia lezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Main_Page

Praat met iedereen die dat wil engels. Oh en je bent natuurlijk
welkom op het engelse draatje in de Kletsdoos.

Hopelijk weet straks iemand wat meer over de cursussen.

:)
Annemarie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top