Dacia Renault Sydney?????

zo te zien niet: http://www.renault.com.au/passenger_top.asp

Maar kijk eens rond bij de diverse andere merken (zoals toyota, mazda, holden, ford, etc...) er zou genoeg keus moeten zijn.
 
Wat dacht je van een Toyota Landcruiser prado is een zevenzitter.
Is groot, de grootste skykennel van onze hond paste er zelfs heel goed in.
Toen we haar uit quarantiane station gingen halen.
 
Ik heb inmiddels een nieuwsbericht onderschept van vandaag, (gisterenavond, maar toen was het bij jullie al vandaag :lol:)

Dat renault aus.  vooralsnog niet voornemens is om de dacia te introduceren, jammer.

weet je hoe scherp geprijsd die zijn!!!!!!!

Een 7 zitter vanaf 10.000 euro, dat wil ik wel.

Toyoto prada klinkt goed, waarschijnlijk wel de hoofdprijs.
 
Wij hebben ook een Toyota Landcruiser Prado 7 zitter, maar hebben hem al omgebouwd tot 5-zitter....(m.a.w. gewoon de 2 achterste opklapstoelen er uitslopen. Scheelt weer in brandstofverbruik, maar ook in bagageruimte....we zijn toch maar met zijn 2-en).....

Scheelt zowieso in brandstofverbruik dat we nu gemiddeld 1 maand met 2 tanken benzine doen (hoofdtank en subtank).... :D
Vroeger toen we nog aan de andere kant van de stad woonden hadden we bijna 2 tanken benzine in 1 a 1.5 week.... :oops:
 
voor ons geld hetzelfde, ahcterste rij eruit en lekker veel bagageruimte.
Met die 180 liter diesel doe je inderdaad een tijd  :up:

Verder hangt het er vanaf wat je de hoofdprijs noemt.
Als je een Dacia voor 10.000 euro wilt kopen zou ik er liever wat bijleggen en een toyo kopen, maarja, dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Gr,
johan
 
ik heb er vandaag eentje zien rijden in Sydney. Het was een hele nieuwe en mooie auto.
 
Ik heb nu negen maanden een simpele Kia Carnival 7-seater plus een beetje bagageruimte, want waar laat je anders de kinderwagens.
tweedehands $11,000.00. met drie jaar fabrieksgarantie.
Motor kan beter(v6, 2,6liter), volgende keer misschien toch een Hyundai. Schijnt een iets betere motor te hebben.
Volgens mij een op 12.
Voel me soms wel een oppasmoeder :oops:

groetjes
Erik
 
[quote author=loecky link=topic=9773.msg133236#msg133236 date=1235640851]
ik heb er vandaag eentje zien rijden in Sydney. Het was een hele nieuwe en mooie auto.
[/quote]

welke??
de dacia??

Ja duh, Je zit nog in nederland, la ma!
 
[quote author=looseontheloop link=topic=9773.msg133256#msg133256 date=1235650218]
Ik heb nu negen maanden een simpele Kia Carnival 7-seater plus een beetje bagageruimte, want waar laat je anders de kinderwagens.
tweedehands $11,000.00. met drie jaar fabrieksgarantie.
Motor kan beter(v6, 2,6liter), volgende keer misschien toch een Hyundai. Schijnt een iets betere motor te hebben.
Volgens mij een op 12.
Voel me soms wel een oppasmoeder :oops:

groetjes
Erik
[/quote]


Ik heb op een ozzie forum over deze auto gelezen en moest wel lacheen hoe hilarisch ze negatoef waren , idd over de motor die maar 40.000 km meegaat.

ik hoop dat jij er langer meedoet, wel een mooie auto.
 
De Toyota Landcruiser Prado natuurlijk. Da's tenminste een mannen-auto. Hoezo welke kloof :wink:
 
pas jij maar op, dit meisje rijdt op een kawasaki vulcan 1500, de landcruiser onder de motoren, ben er wel mee op mijn giechel gegaan, maar dat maakt niet uit,  :lol:
en nu heeft ze een lifetime whiplash en probeert ze passie voor auto's te krijgen, blah, saai.
 
Kawasaki Vulcan ? Dat is toch zo'n ding waar je vaker onder ligt om te poetsen dan er opzit om te rijden Lizzy ?  :rotflmao: :rotflmao:

Gr,
Johan
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9773.msg134725#msg134725 date=1237404399]
en nu heeft ze een lifetime whiplash [/quote]
Ouch ... dat is wel heel vervelend

[quote author=lizzyhas link=topic=9773.msg134725#msg134725 date=1237404399]
en nu heeft ze een lifetime whiplash en probeert ze passie voor auto's te krijgen, blah, saai.
[/quote]
Nou ja, dat hangt natuurlijk ook wel weer af van wat voor auto je hebt ;-) ;-)
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9773.msg134729#msg134729 date=1237411503]
Kawasaki Vulcan ? Dat is toch zo'n ding waar je vaker onder ligt om te poetsen dan er opzit om te rijden Lizzy ? :rotflmao: :rotflmao:
[/quote]

Sinds wanneer kan je rijden op een gynaecologenstoel? Je kunt er alleen maar wijdbeens opzitten..... :D
 
whoeeaaaaaaaaaaaaaaa da's een goede, staat die ook op de CSL Lizzy ? dan kan je gelijk voor een PR gaan namelijk !!! :lol:

Gr,
Johan
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9773.msg134729#msg134729 date=1237411503]
Kawasaki Vulcan ? Dat is toch zo'n ding waar je vaker onder ligt om te poetsen dan er opzit om te rijden Lizzy ?   :rotflmao: :rotflmao:

Gr,
Johan
[/quote]

zover ben ik niet gekomen joh, ik lag er meteen mee op mijn giechel!
 
nu we een dikke maand hier zijn heb ik geproefd van de automarkt hier.

ik vind hem vreemd en merkwaardig, 2e hands auto's zijn vaak bijna net zo duur als nieuwe.

ik was van plan een hyundai yezz te kopen, voor 12000 dollar een nieuwe auto, maar de kids moeten naar school en met een 457 kost dat 9200 dollar per jaar, dag Hyundai Yezz, :bye:

slecht voor de economie hoor zoveel schoolgeld :lol:
 
Back
Top