Dames laat je horen! :)

nanda

New Member
Hi,

Ik vraag me af of er meer dames zijn die een skilled aanvragen waarbij de vriend of vriendin meelift?

ben benieuwd naar jullie :) :) :) :)


Nan
 
hmmmm... ja vraag me af waarom er niet meer vrouwen zijn ;) Het zijn voornamelijk de mannen nietwaar?

Voor mij is het niet mogelijk, omdat mijn beroep niet op de SOL staat. Wel in de HBO-vorm, maar als ik dat had gedaan, was ik nu nog niet klaar met m'n studie. En... op je 24e ben je ook nog redelijk jong voor een Skilled Independent volgens mij ;)
 
Hi annemiek,

Tja,... je beroep moet er maar net bij staan op het wanted lijstje!

wisten we het maar eerder heh! :) :) :)
 
Ikke!!Mijn man is te oud voor een skilled dus hij lift met mij mee :wink:

Groet,Clair.
 
Euh... Ik dacht dat je als lifter ook aan de leeftijd moest voldoen.... Maar dat is dus niet zo?
 
Jaja, ik moet hier weer al het werk leveren, hoor :-D.

Ik ben bezig met een opleiding om onze dromen uiteindelijk te kunnen verwezenlijken.
Ik mag hier dus de kar weer eens trekken, maar dat geeft niet, hoor.
Mijn man werkt op dit moment hard genoeg om mij te kunnen laten studeren (zowel privé als zakelijk).
Straks lift hij mee, maar voorlopig lift ik in NL mee (op zijn inkomsten :-D).

Groetjes,
Mel
 
San en ik "gebruiken" elkaar! :)
Ik lift mee op Sander omdat hij de Skills heeft. Maar ik ben de hoofdaanvrager omdat wij op een sponsor visum hier komen en mijn familie sponsort. :lol:
Skilled Designated Area Sponsort, subclass 139 :up:
 
Hallo Nan.

Mijn vriend 'lift mee'.  Zijn beroep (inkoper) staat niet op de SOL, die van mij wel (IT manager).  Wij gaan voor Skilled - Australian Sponsored (subclass 138), mijn broer woont in Perth.

Groetjes,
Susan
 
[quote author=clair link=topic=4364.msg54423#msg54423 date=1144096209]
Annemiek,hoe kom je aan die informatie?

Clair.
[/quote]

Mijn vriend (Maluka) heeft vorig jaar het grootste gedeelte van de info uitgezocht en kwam erachter dat je als lifter aan 2 dingen moest voldoen. de punten van de IELTS moesten minimaal 4.5 zijn en je moest aan de leeftijd voldoen. Dan lijkt het me dat je dan ook als lifter niet ouder dan 45 mag zijn, maar het kan natuurlijk dat ik helemaal fout zit. Heb ook wel van alles doorgelezen, maar heb het zelf niet kunnen vinden. Misschien een ander hier die weet hoe dat zit?
 
[quote author=Annemiek link=topic=4364.msg54487#msg54487 date=1144134888]
[quote author=clair link=topic=4364.msg54423#msg54423 date=1144096209]
Annemiek,hoe kom je aan die informatie?

Clair.
[/quote]

Mijn vriend (Maluka) heeft vorig jaar het grootste gedeelte van de info uitgezocht en kwam erachter dat je als lifter aan 2 dingen moest voldoen. de punten van de IELTS moesten minimaal 4.5 zijn en je moest aan de leeftijd voldoen. Dan lijkt het me dat je dan ook als lifter niet ouder dan 45 mag zijn, maar het kan natuurlijk dat ik helemaal fout zit. Heb ook wel van alles doorgelezen, maar heb het zelf niet kunnen vinden. Misschien een ander hier die weet hoe dat zit?
[/quote]

Inderdaad Annemiek, dat dacht ik ook... Ik was lifter en moest aan al die dingen voldoen....

Sara
 
Hier is nog een dame!

Tjarco liftte eerst mee op mijn temporary residency visum, maar hij vond al gauw een baan hier. Tjarco's werkgever bleek echter al gauw wat royaler met contracttermijnen, dus nu lift ik mee op zijn visum en mogen we allebei blijven tot 2008 ipv eind van dit jaar  :)
 
@ Annemiek en Sara

Mij is het ook niet helemaal duidelijk! Ik weet dat je als meelifter moet voldoen aan de IELTS(of een second installment betalen) maar verder is het niet duidelijk te vinden.
In booklet 6(skilled independent staat wel:
You or youre spouse must meet the basic requirements
Waaruit ik opmaak dat als slechts een van beide aan de eisen voldoet dit ook ok is?
 
hmmmm...... Nu weet ik het echt niet meer. Je moet sowieso beiden voldoen aan de IELTS en dat is een basic requirement
 
Klopt maar gedeeltelijk!
De aanvrager moet voldoen aan de IELTS, de meelifter mag voldoen of betaald een second installment, en kan dan later in Australie alsnog een Engels cursus gaan doen
 
[quote author=Scutch link=topic=4364.msg54480#msg54480 date=1144133580]
Hallo Nan.

Mijn vriend 'lift mee'.  Zijn beroep (inkoper) staat niet op de SOL, die van mij wel (IT manager).  Wij gaan voor Skilled - Australian Sponsored (subclass 138), mijn broer woont in Perth.

Groetjes,
Susan


[/quote]Hi scutch! leuk hoor Perth is waarschijnlijk ook voor ons de locatie al ben i zelf ook weg van Melbourne! Mijn vriend zijn beroep is ook niet gevraagd Openbaar vervoer/security dus zal ik hoofdaavrager zijn en voor welk visum ben ik nog aan het uitpluizen Moet jij als schotse eigenlijk ook de ielts doen?

groetjes,

Nan
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=4364.msg54498#msg54498 date=1144138410]
Klopt maar gedeeltelijk!
De aanvrager moet voldoen aan de IELTS, de meelifter mag voldoen of betaald een second installment, en kan dan later in Australie alsnog een Engels cursus gaan doen
[/quote]

Heb je helemaal gelijk in...  Volgens mij komt het niet vaak voor trouwens dat er een second installment betaald wordt.
 
Heb me helemaal suf gezocht op de Dima site over spouse requirements maar het enige wat ik kan vinden zijn idd Ielts,goed gedrag en gezond zijn.Ik vind niks over leeftijd.Voor de zekerheid heb ik Rob Breumelhof een mailtje gestuurd anders hebben wij idd een probleem...
 
Het kan inderdaar zijn dat ik helemaal fout zit (Wil je niet in de stress laten schieten clair ;) ), maar ik dacht echt dat het zo zat. Voor mij is het overigens helemaal geen probleem, want ik ben 24, dus ben er verder ook niet zo mee bezig geweest.
 
Back
Top