Dames laat je horen! :)

Heb ook alles af zitten zoeken, maar over leeftijd tot nu toe niets gevonden :up:

Ben benieuwd wat Rob ervan zegt
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=4364.msg54498#msg54498 date=1144138410]
Klopt maar gedeeltelijk!
De aanvrager moet voldoen aan de IELTS, de meelifter mag voldoen of betaald een second installment, en kan dan later in Australie alsnog een Engels cursus gaan doen
[/quote]Geldt alleen niet in QLD, helaas :cry:

Groetjes Sander :up:
 
Dit heb ik gekopieerd uit een email die wij van onze case officer hebben ontvangen:

In some states (but not Queensland) there is a provision for the skilled
applicant with functional english to pay an English upgrade fee to the AMEP
provider in that state. This is not available in Queensland so his English
must be 5 in all skills.


Toch weer iets wat volgens mij niet duidelijk genoeg wordt vermeld in booklet 6.... Althans wij hebben er overheen gelezen! :-D

Groetjes Lin
 
Bedankt voor de info, booklet 6 vermeld het inderdaad alsof dit overal geldig is!
Maar Queensland maakt dus zelf een uitzondering.
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=4364.msg54555#msg54555 date=1144151973]
Bedankt voor de info, booklet 6 vermeld het inderdaad alsof dit overal geldig is!
[/quote]Precies, daar zijn wij dus ook gedeeltelijk de mist mee in gegaan :|
 
[quote author=nanda link=topic=4364.msg54504#msg54504 date=1144139997]
Hi scutch! leuk hoor Perth is waarschijnlijk ook voor ons de locatie al ben i zelf ook weg van Melbourne! Mijn vriend zijn beroep is ook niet gevraagd Openbaar vervoer/security dus zal ik hoofdaavrager zijn en voor welk visum ben ik nog aan het uitpluizen Moet jij als schotse eigenlijk ook de ielts doen?
[/quote]

Hi Nan,

Gelukkig hoef ik de IELTS niet te doen omdat ik een 'Native English Speaker' ben.  Mijn vriend heeft de test al achter de rug en is geslaagd.

We weten nog niet of we naar Perth gaan omdat mijn broer waarschijnlijk over een paar jaar naar Sydney verhuist.  Melbourne is ook een mogelijkheid voor ons.

Veel succes met het uitpluizen van welk visum jullie gaan aanvragen.

Groetjes,
Susan
 
Om even terug te komen op de leeftijd grens van de meeliftende partner...die is er niet!!!
Gelukkig!Alleen voor de aanvrager is dit van belang.
 
Hoi,

Ik ga voor de skilled als verpleegkundige. Mijn vriend is duikinstructeur, daarvoor hebben ze volgens mij genoeg aanvragen met het Great Barrier Reef.

Dus verpleegkundige is waarschijnlijk de beste keuze. Mijn vriend lift dus mee op mijn visum, als alles lukt.

We plannen om te starten met onze procedure in november 2006.

Groetjes,
Teekay
 
misschien een domme vraag; bedoelen jullie met 'meeliften' voor de 5 bonus punten gaan of niet? Moet je IELTS ook inorde zijn als je 'gewoon' meegaat?
Het probleem is niet mijn engels, maar wel dat de tests vol zitten tot in september......

(en we wilden zosm het visum aanvragen, dat wil zeggen, direct nadat we volgende week de STNI krijgen...) (er vanuitgaanda dat die positief is, sorry voor de haakjes enzo)

aukje
 
hmmm, iteressant onderwerp waarbij iedereen elkaar tochj maar weer mooi kan aanvullen!
Ik ga misschien meeliften op Liam;s visum als zijn ex-baas in Perth hem wil sponseren. Vroeg eerst skilled independent aan maar werd ingetrokken aangezien hij ipv 12 mnd, 6 mnd werkervaring heeft VOORADGAAND aant opsturen van zn visum. Is al zn geld kwijt en moet per nov. weer he-le-maal opnieuw beginnen. We wilden eerste beiden op ons eigen independent visum gaan maar dan duurt t noooooooog langer....
Moet je dan ook aan de 12 mnd samenwonen ed hebben voldaan, als ik op Liam's visum mee zou liften?  :|? Wie heeft hier ervaring mee...
 
Back
Top