Damhooligan Presents.......

damhooligan

Member
Hallo :-D

Eidelijk is het zover; na ruim 8 maanden voorbereiding heb ik eindelijk mijn visum-aanvraag met DHl verstuurd.
(bij mijn laatsta dhl check is het weer terug naar a'dam voor een ongecontroleerbare douane vertraging, weet iemand wat dit inhoud?)

En dan komt nu het "leukste" ;
Wachten wachten wachten wachten :readinginbed: wachten en wachten

Hopenlijk duurt het niet te lang

Groetjes Johan

He Johan,

grote klasse, en dat wachten is sneller voorbij als je denkt,

way to go, :up:

Jack :evil:

HEEEEEEERLIJK gevoel mote dat zijn dat je wel alles de deur uit hebt!!!
Oef, ben jaloers!!! Ben NOG steeds aant wachten op de uitslag van mn skills assessment...

[quote author=damhooligan link=topic=4546.msg57164#msg57164 date=1145806807]
Eidelijk is het zover; na ruim 8 maanden voorbereiding heb ik eindelijk mijn visum-aanvraag met DHl verstuurd.
(bij mijn laatsta dhl check is het weer terug naar a'dam voor een ongecontroleerbare douane vertraging, weet iemand wat dit inhoud?)
[/quote]Gefeliciteerd :up:

Bij onze Dhl check destijds schrok ik me ook helemaal gek, eerst ging het naar Amsterdam, toen naar Brussel, toen weer terug naar amsterdam en toen pas was het onderweg naar Australie. Waarom het zo moet weet ik niet, maar het klopt wel dus No worries :-D

No worries, bij ons ging het ook eerst naar A'dam, toen naar Brussel, terug naar A'dam en toen naar Oz. Zal wel zo horen. Wel wat omslachtig maar uiteindelijk komt het toch op de plek van bestemming.

Veel plezier met wachten :evil:.

Erna

Die Nederlanders hé ....  :lol: bij ons ging het met DHL van Brussel naar London en daar zijn ze het een paar dagen "op de tarmac vergeten" ..... dus wij COMPLETE STRESS want dat was ons héle visumdossier!!

Anyway, het is er geraakt.

Veel succes met het wachten!
Sara

Gefeliciteerd Johan,

We zullen voor je duimen, en ik hoop dat het wachten niet te lang zal duren.  :wink:

Gr.Koen  :up:

Succes Johan,

The big wait ...nietwaar......je zit in ieder geval dan in de april stapel,
...daar zitten wij ook in  :lol: :lol:

groetjes Miranda  :)

Bedankt voor jullie reaktie's

Nu weet ik in ieder geval dat het niet logisch is maar wel "normaal"  wat dhl doet. :lol:
Kunnen we misschien beter een dhl topic plaatsen met het advies om niet te schrikken.

Enne ik zit nog niet in de april stapel (niet te vroeg juichen natuurlijk :humble:) maar waarschijnlijk wel,   :unsure:

@Mariekske ,  Jij  kunt je nu nog makkelijk uren amuseren met je
visum-formulier-vragen-lijstje+aanvullende-documenten-pakket! ,
zo dat is een mooi scrabble woord , Haha.

misschien kan ik uit verveling wel een Australie-spreek-uur houden voor forumleden met vragen, Hahaha , wat ben ik toch weer grappig vandaag, Ahum.

Groetjes Johan

Zit in het zelfde schuitje, hebben in maart ons visum verstuurd en nu maar wachten, wachten. Ben zo benieuwd wanneer we bericht gaan krijgen. Heb je trouwens VOG en medicals gefrontload?

Succes Johan!

Het wachten is afschuwelijk... :? Maar goed doen we niets aan! Tot die tijd kun je mooi je tijd op het forum spenderen!

Groetjes Lin (die gaat voor de 2000 posts.... :roll:)

Nog meer JOHAN , Lin..

O nee , dit kan ik niet aan  :-D :lol:
Wachten met mooier en beter weer is leuker dan in de koude winter, toch Johan
........terasje , pilsje en weer een terasje en nog een pilsje :up:

Gr,

Jack :evil:

Hee wat heerlijk! allemaal in hetzelfde wacht schuitje...........

Wat een toestanden met DHL!!!!!!!!! Daarom was ik wel blij met TNT: het was in ongeveer 30 uur over en voor getekend!!!!!!!! Bijna nog sneller dan als ik het zelf had gebracht! (weekend niet meegerekend). Ik heb het rond 14.00 op het postkantoor ingeleverd: er duidelijk opgezet dat het VISA application documents (kept together with a large paperclip....want die was te voelen) waren. Zelfde avond is het naar Luik gevlogen en door naar London. Zaterdags is het op het vliegtuig naar Australie gezet, door naar Adelaide en maandag rond 6 uur 's ochtends onze tijd is voor ontvangst getekend. Ik vond dat supersnel!
Het koste ongeveer 58 euro.

Maar ook DHL komt er vast wel!

goed man, gaf mij veel rust...........

Wij hebben onze skill assesment papieren opgestuurd met de DHL en moest afgeleverd worden in Canberra. Kosten 59 euro geloof ik en het was er met drie dagen. En dan komt idd het ergste WACHTEN :-D

Ik wil niet vervelend doen hoor... ik weet het... ik ben het toch... maar als ik julie verhalen zo lees ben ik enorm blij dat wij het visum gewoon konden ophalen bij de ambassade, geen gezeur met opsturen en wachten...!
Gewoon de papieren bij elkaar... afspraak bij ambassade en de zelfde dag nog feest vieren.... :-D

Ik wens jullie allen in het wacht schuitje een heel spoedig antwoord toe  :-D :up:

Groeten,
Koen

[quote author=Wilbert67 link=topic=4546.msg57298#msg57298 date=1145901288]
Kunnen we misschien beter een dhl topic plaatsen met het advies om niet te schrikken.

Of een topic om DHL te laten schrikken :-D
[/quote]

Pracht idee , maar ff wachten tot mijn pakketje is aangekomen ,

:dance: :congrats:
:dance:
Tataaaaaaaaaaaaaaaaaa, Hij is gearriveerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:dance: :congrats: :dance:

Nu kunnen we SDHL laten schrikken , enig idee hoe Wilbert67???

Groetjes Johan

Hey Johan,
Is ondanks de douane-vertraging toch vlug gegaan hé.  :up:Ons pakket deed er met DHL 6 dagen over (pasen kwam er wel tussenin) en het is vreeeeeeeeeeeeeeeeeselijk wachten op nieuws. :p
Sukses en laat es weten als je nieuws kreeg.
Grtjs,
Nath

hallo forumfamily

Ik denk ik gooi er ff een kleine update tegenaan :wink:

Mijn pakket is na 4 werkdagen uiteindelijk aangekomen op 27 april :up:

En heb nu ook in mijn e-mail een officiele bevestiging van aspc ontvangen dat de aanvraag binnen is , en dat ze nu nog steeds bezig zijn met de aanvragen van eind december2005.

Dus mijn aanvraag zal pas in september aan de beurt zijn , en verwacht dus ook niet voor
oktober een uitslag.
(tenzij ik een allergische reactie krijg van het wachten, dan heb ik al eerder een uitslag :evil:)

dat was het wel voorlopig

Groetjes Johan

Ha die Johan,

Wow, goed nieuws! Blij te horen dat het uiteindelijk toch is aangekomen via DHL  :-D.

Zo, dus de september stapel... dat is nog even geduld opbrengen.. *zucht*.. Nou we zullen met zijn allen alle wachtenden helpen de tijd door te komen hoor (weet niet of dit wel correct NL is, maar goed  :))

Laten we beginnen met de cliches (die overigens wel errug waar zijn):

- ah joh, voor je het weet is het oktober!
- geniet er nog maar van, voor je het weet zit je in het vliegtuig!
- wat zijn nu 5 maanden op een mensenleven?
- de tijd vliegt voorbij, let maar mijn woorden...
- volgend jaar om deze tijd lach je erom
..etc etc etc

Helpt het al? Nee, dan de meer praktische zaken die zeer tijdverslindend kunnen zijn:

- verhuizer offertes aanvragen (tja, ga er natuurlijk wel vanuit dat je je visum krijgt)
- lijstje maken met zaken die je nog moet opzeggen (maandblad, sport (dammuh?))
- nadenken over je afscheidsfeestje (if any)
- referenties regelen t.b.v. je mogelijke huurbaas in Australia
..etc etc etc

Nog geen oktober? Tsss... huhmm..  :thinking:  Nou dan de laatste edoch niet geheel nare optie:

Zoveel mogelijk tijd hier op het forum doorbrengen!!! :dance:

Groetjes,
Lela

Back