Damhooligan Presents.......

Hoi Johan,

Wij zijn 'wachtende voor u', succes met wachten, moet lukken met de geweldige tips van Lela!  :up:

Gr,
Susan

[quote author=Lela link=topic=4546.msg59428#msg59428 date=1147635596]
Ha die Johan,

- referenties regelen t.b.v. je mogelijke huurbaas in Australia

Groetjes,
Lela
[/quote]

He  , die kon ik nog niet.
Maar of dat echt nodig is?

En ik heb ergens gelezen dat je misschien je no-claim korting van je autoverzekering kan meenemen naar australie , kan ook wel handig zijn.

:cry: En helaas mot ik stoppe met dammuh, daar ze ik wel tegenop :cry:

En ik hoef geen verhuisofferte , ik prop alles in mijn rugzak (dump de rest bij pa en ma)
En ik ben weg,  :lol:

En heb jij ideeen voor een leuk afscheidsfeestje?
Ikke nog niet , ik wil iets speciaals ,, maar het mag ook weer niet te duur worden , Mmm  lastig

Groetjes Johan

Hi Johan,

Nou ik heb begrepen dat het vaak makkelijker is om een huurhuis te krijgen als je een referentie hebt van een vorige huisbaas of je hypotheekverstrekker waarin staat dat je altijd een keurige huurder was die op tijd zijn rekeningen betaalde of dat je altijd keurig op tijd je hypotheek betaalde... (wel in het engels he  :roll:).

Hmmm... ja ideetjes genoeg, maar om hoeveel mensen zou het gaan?

Groetjes,
Lela

Ach , lela

In ieder geval kan het geen kwaad , dus ik zal er moeite voor doen om zo'n dingetje te regelen :?

En ik zou het niet weten , er zijn er altijd wel van die , zullen ze wel komen gevalletjes?
Maar ik denk tussen de tien en de twintig, vrij bescheiden dus.

Gooi het in de groep , ik ben dol op goeie ideen (maar ook slecht zijn welkom :evil:)

Groetjes Johan

Hoi Johan,

Misschien niet origineel maar vrienden van mij hadden een Crocodile Dundee party als afscheidsfeestje voor Australie.  Was wel lachen, veel mensen met opblasbare krokodilen enz, veel Australische bier, muziek enz.  Was wel een super feest, gewoon bij hun thuis, iedereen nam wat mee, dus het was niet te duur.

Groetjes,
Susan

Hi Susan, dat is ook leuk trouwens!

Maarre... Johan, waarom niet het omgekeerde? Juist als afscheidsfeestje een oerhollands feestje, met smartlappen (zie bv. CD "Amsterdam Goud"), oude songfestival liedjes en oranje aankleding. (Trouwens helemaal niet moeilijk om die spullen nu te scoren!). Oranje tompoezen, oranjebitter (Yek... :dizzy:).

Offe... een "Foute party"... even de "Foute cd´s scoren en je kunt de hele avond genieten van bv. "Can´t take my eyes of of you... of "In the navy", daarbij nog even een leuke discobal aan het plafond (kan ook ballon met alufolie zijn), grote punten aan je kraag en gaan maar...

Of je zet gezellig de stoelen in een rondje, doet een kopje koffie, gebakje en een biertje en roept "Auf wienerschnitzel", tis maar net wat je leuk vindt...

Ligt er natuurlijk wel een beetje aan of je gasten van een feestje houden....

Groetjes,
Lela

[quote author=Lela link=topic=4546.msg60365#msg60365 date=1148468318]
Maarre... Johan, waarom niet het omgekeerde? Juist als afscheidsfeestje een oerhollands feestje, met smartlappen (zie bv. CD "Amsterdam Goud"), oude songfestival liedjes en oranje aankleding. (Trouwens helemaal niet moeilijk om die spullen nu te scoren!). Oranje tompoezen, oranjebitter (Yek... :dizzy:).

Groetjes,
Lela

[/quote]

Ja , leuk :-o

Als ik dit zo lees denk ik aan een combi van beide , waarom kiezen???

Alleen ga ik echt niet smartlap muziek draaien , kan ik net zo goed carnavals"muziek opzetten"

Als het nederlandstalige muziek word vermoed ik de heideroosjes :-D,  Osdorp posse,
of Jeugdvantegenwoordig.
Of cabaret (zit ook muziek in) van Finkers of Teeuwen

Of muziek in het dialect  :up: : rowwen heze, of de pikatrillaz.
of belgisch dialect ; t hof van commerce !

En als afsluiter , de darkraver , met de titel ;
Komt ie dan he.
(dat vind ik dan grappig)

Groetjes Johan

:roll: :-D

Heideroosjes kan ik goed mee leven (favorieten: Klapvee, Johnny en Anita, Hol em raus Claus en dat nummer over Opa), maarre de rest, whoah, weet niet of je je vrienden daarna ook nog wilt zien?  :evil:  :-D...

Anyway, je ziet het, van het ene idee komt het andere... als je de datum weet wil ik je nog wel het cd-tje "Hakkum om" sturen.. misschien ook leuk als afscheid?

Groetjes,
Lela

Ik denk ik gooi eens nieuw leven in dit topic

Ik heb geen groot nieuws , want ik ben nog steeds op DIMA aan t wachten op antwoord maar ............................

:humble: Ik heb officieel mijn 1ste Australisch werkaanbod gehad  :humble:

Ik kreeg een mail van een of anderde regional development board (www.mrdb.nsw.gov.au) dit ging via de
skill matching database van DIMA , die me  in albury een baan als spuiter aanbieden

www.destinationalburywodonga.com.au

:applaus:  Het ziet er goed uit  :applaus:

Als ik nu mijn visum al had , dan twijfelde ik geen monument.
Ben benieuwd of er over een paar maanden dezelfde vacature nog open is , dan kan ik er alsnog heen !!!!!!

Groetjes Johan

Er was eens...............

Er was eens een damhooligan en die damhooligan stuurde een leeg e-mailtje naar aspc-processing , en kreeg terug:

OFFSHORE APPLICATIONS
Priority Applications: In the range of 26 April 2006

Mijn applicatie is van 27 April, DUURT T NOG LANG??? (zei damhooligan "lichtelijk" gefrusteerd)

Zal dit sprookje toch nog goed aflopen , of zullen de frustratie gevoelens de overhand nemen ?
Lees het volgende week weer.
Zelfde tijd , zelfde zender!

Tralalalalala  :lol: ik :lol: ben :lol: niet :lol: gek :lol: ik  :lol: ben :lol: een :lol: Offshore priority apllication  :lol:

Mocht het te lang duren.....dit sprookje.
Ik heb sint Anna gebeld (ook wel genoemd madhouse) en de situatie duidelijk tot in de details uitgelegd.
Met al mijn kwaliteiten en natuurlijk de ervaring in St. Anna , mooi gebouw waar ik zeer trots op ben, heb ik zelfs een kamer voor je gereserveerd op dezelfde [size=12pt]waaaarr.....je raad het al...waaarrr ik ook verblijf[/size]

Is dit niet fantastisch...well well well.

Come on , what is your reaction?.
What do you think about this?.

Isn't this nice...well?

:lol:  :w00t:  :lol: :w00t:  :lol:  :w00t:

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=4546.msg74431#msg74431 date=1162499795]
(ook wel genoemd madhouse)
[size=12pt]waaaarr.....je raad het al...waaarrr ik ook verblijf[/size]

Is dit niet fantastisch...well well well.

Come on , what is your reaction?.
What do you think about this?.

Isn't this nice...well?

:lol:  :w00t:   :lol: :w00t:   :lol:   :w00t:

[/quote]

Yes yes yes , :) It's like A dream come true , eindelijk niet meer alleen, :dancing: :drink: :gossip: yes yes yes.

Enne wat draaien ze daar voor muziek , zeker DJ Jean  (hij heeft zo'n vijftal cd's met de titel "madhouse")

Ik weet zeker dat we daar een goede tijd gaan beleven .........

Groetjes Johan

[quote author=damhooligan link=topic=4546.msg74549#msg74549 date=1162736297]
Enne wat draaien ze daar voor muziek , zeker DJ Jean  (hij heeft zo'n vijftal cd's met de titel "madhouse")

Ik weet zeker dat we daar een goede tijd gaan beleven .........

Groetjes Johan[/quote]

Who the f$ck is DJ Jean.

Ik hoor daar alleen maar [size=14pt]AC/DC[/size]

En ze hebben daar niet eens radio...hahahihi hi ha......maar ik hoor het wel ...echt...ACD/DC
yeah rock on...goede muziek...he zaalwachter zet die muziek wat harder...asshole..haha :lol: :) :-D :up:...had die zaall$llo gelukkig niet gehoord...hhahhihjoho man ik ben slecht....ooohh volgend liedje van AC/DC :evil: :lol: :-o

Tot zo Johan...Damnedhooligan :-D

Tja Jack  :music:

Nu heb ik een vaag vermoeden dat die muziek alleen in jouw hoofd zit.  :unsure:
Maar dat heeft ook zijn voordelen................................ :-D

Ik neem wel een mp3-speler mee , maar uiteraard zonder acdc (maar wel met battery)  :w00t:
(want jij hebt toch alle acdc-tracks in je hoofdje zitten.)

Groetjes Johan

[quote author=damhooligan link=topic=4546.msg74737#msg74737 date=1163004027]

Ik neem wel een mp3-speler mee , maar uiteraard zonder acdc (maar wel met battery)  :w00t:
(want jij hebt toch alle acdc-tracks in je hoofdje zitten.)

Groetjes Johan[/quote]

Alle tracks , dat klopt , wil je meeluisteren stop dan je vinger in mijn oor en jouw duim in jouw oor ......eeuuuhhh  ga ik nu te ver....

He , zet die muziek is wat zachter.....hahhohohihihehehihah...

MP3 spelers zijn gevaarlijk daar word je voor omgebracht...

[quote author=Jack link=topic=4546.msg74760#msg74760 date=1163017530]
Alle tracks , dat klopt , wil je meeluisteren stop dan je vinger in mijn oor en jouw duim in jouw oor ......eeuuuhhh ga ik nu te ver....
[/quote]

Ja Jack , nu ga je te ver....................Maar je hebt geluk , ik ben in een goede bui.

Ik kreeg een e-mailtje , mag je raden wat er in stond...................................

Groetjes Johan

If a visa application was made before the earliest relevant date as
   shown above and you have not been contacted by a case officer please
   contact the Adelaide Skilled Processing Centre at:
   adelaide.skilled.centre@immi.gov.au

Zoiets??

Of heb je 'r eentje toegewezen gekregen???

Back