Dammertjes naar Brisbane YESSSSSSSSSS hebbes

family dammer

New Member
Nu eindelijk eens de tijd genomen om de stand van zaken te posten,
vorig jaar 28 augustus visum aangevraagd en in september de ielts testen gedaan, december de medicals en eindelijk op 5 maart een case officer die vroeg naar de VOG's en ielts testen
6 maart de hele hap opgestuurd en tot 3 mei gewacht op een antwoord, dat viel vies tegen die twee maanden aangezien wij al 1 december uit ons huis moesten vanwege de verkoop en we vanaf die datum op campings wonen tussen de oostblokkers en de mindersociale nederlanders, begin februari zijn we verhuisd naar een betere lokatie op een iets luxer bungalowpark maar dan voor 460 euro per week dus wordt je ook niet vrolijk van.
Op 3 mei bericht van de case officer (regio 5) dat we onze capital investment konden gaan regelen (vanwege 5 punten extra) we zijn al niet meer de jongsten en bijna 45 dus de punten voor de leeftijd waren wat weinig.
Gisteren het geld overgemaakt en nu weer wachten op het visum.

Gelukkig hebben we een buro dat elke dag met ons correspondeerd en als het lang duurd troosten ze ons een beetje (The immigration Group), dat scheelt wel, ze regelen alles trouwens perfect en de communicatie verloopt ontzettend snel.
Nu zitten we op onze koffers te wachten want we verhuizen volgende week naar mijn  schoonouders aangezien ze ons nu 675 euro per 8 dagen willen gaan rekenen voor huur.

Maar als alles goed is duurt het nu niet meer lang.

[move]The Dammertjes[/move]

helemaal vergeten, wij zijn: Fred 43, Diana 42, Sander 17 en Nathalie 14
daar komen Beavis en Sandy nog bij (shitzu en jackrussel) :grin:

Veel succes en hopelijk hoeven jullie niet te lang meer te wachten en nog eens te verhuizen.

Groetjes Jojo.

Sh*t Fred,

Kreeg bijna een rolberoerte, ik dacht dat jullie nu al gelijk de Grant Letter
had ontvangen.
Mijn hart ging gelijk 300 keer sneller.

Wat een afzetters, he? Huur je al zolang, ze hebbenn al genoeg aan jullie verdiend, toch?
Mogen ze die laatste paar weken (dagen!) ook nog wel het gewone tarief hanteren.

Nou, ik hoop echt voor jullie dat het nu eindelijk mag gaan gebeuren. :up:

(Dan komen wij er snel achteraan, haha)

Mariette

(Btw, waar zijn jullie beessies nu?)

Nou Mariette, was het maar waar, bij jullie ook nog niks?
onze hondjes zitten nog in hun mandje bij ons, we sturen ze zo laat mogelijk op, als we een tijdelijk huurhuis gaan zoeken hoeven we niet op de honden te letten, ze zijn ook niet overal welkom dus is die quarantaine nog ergens goed voor.  [move]:grin:[/move]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Whaaaaaa toen ik deze post zag dacht ik ook dat jullie de grant letter binnen hadden  :p !

Nu zal het toch echt niet meer lang duren???? Heel veel sterkte met wachten!

Groetjes Marie

zoals spongebob zou zeggen:

[move]benerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoor[/move]

:prop:

nog even wachten  :wheelchair:

Je bent er bijijijijijijijna, je bent er bijijijijijijna!!! Nog effe volhouden en afzetters zoveel mogelijk van je afschudden!

Kath

[quote author=family dammer link=topic=7027.msg89410#msg89410 date=1178721505]
zoals spongebob zou zeggen:

[move]benerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoor[/move]

:prop:

nog even wachten  :wheelchair:
[/quote]

Daar achteraan hoort dan nog:

[move]hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha[/move]

Ja Fred,
ik wilde dat ik het voor jullie kon versnellen, maar helaas dat ligt buiten mijn macht.
Nog ff volhouden jongens, jullie zijn er bijna :up:

Mariette

PFEW, je moet echt een lange adem hebben hè,
succes met de laatste (wacht)loodjes.

groetjes Miranda  :smile:

Nog geen nieuws, 9 mei is het geld bij de treasury aangekomen en ze hebben 6 tot 10 werkdagen nodig om het te behandelen en de papieren bij de case officer te krijgen, die gaat dan op zijn beurt ons een grant letter geven als hij daar zin in heeft maar dat kan weer 2 tot 3 weken duren (in het slechtste geval) dus vanaf nu vrijdag gaan we langzaamaan onze grant letter verwachten maar rekenen erop dat het begin juni pas binnen komt.

Wat is een maand op een mensenleven zei een vriend van me nog vorige maand, maar ondertussen wordt je wel knettergek van al dat wachten  :coffee:

Oh man... jullie geduld wordt danig op de proef gesteld... kan niks voor je doen, maar leef met jullie mee!

Groetjes,
Lela  :up:

Echt wel! Weet nog dat ik me aan de goden en grillen van DIAC overgeleverd voelde... en ineens is het er en weet je niet wat je ermee moet... let maar op. Lang verwacht en dan toch nog onverwacht.

Good luck, nog even kiezen op elkaar. Gaat helemaal goed komen.

Back