Dammertjes naar Brisbane YESSSSSSSSSS hebbes

Pfew, bijna gemist....maar beter laat dan nooit  :wink:...
[size=20pt]gefeliciteerd[/size]!!  :grin:

bedankt allemaal,
we gaan nu vrijdag naar berlijn het visum halen.
8 juni vliegen we met singapore airlines naar singapore, daar 2 overnachtingen en dan door naar brisbane waar we op bribie island een maand een appartement hebben, dat zal een drukke maand worden maar wel mooi..

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Hey Fred,

Dus jullie hebben geboekt. Heb je lekker snel geregeld.
Wij moeten ons nog door de troep hier heenworstelen :grin:
Kon je nog een beetje aan leuke tickets komen. Dacht dat SA al vol zat?

Mariette

Van harte gefeliciteerd met jullie visum

:dance: :congrats: :happysun: :applaus: :cheer: :clap2:

Geniet van de laatste weken hier!

Groetjes,
Susan

Singapore airlines had nog alles vrij, we konden kiezen welke datum alleen het hotel in singapore is misschien een ander, we moesten een eerste en tweede keuze opgeven.
geboekt via reisburo, maakte bijna niks uit, vluchten kwamen 690 ex tax, ex stopover en ex hotelovernachtingen.
We hebben veel goede dingen van singapore airlines gehoord en aangezien wij slechte vliegervaringen hebben zoals onur air (7 uur vertraging en vliegtuiginstrumentarium kapot) en pegasus (het instrumenten paneel boven ons viel omlaag en de beenruimte was altijd te klein voor mij)

nu dus even geen stress reis geboekt, na al dat wachten hebben we dat wel verdiend.  :applaus:
de stopover is voor de vrouwen, die willen shoppen tot ze erbij neervallen, ik denk dat ik met mijn zoon naar de orchideëen ga kijken.

[quote author=family dammer link=topic=7027.msg90625#msg90625 date=1179751444]
ik denk dat ik met mijn zoon naar de orchideëen ga kijken.
[/quote]
Ja je moet wat, he?
Wij gaan ws toch voor zo'n combi waar ik je over gemaild had.
Ik vind het gewoon lastig om en enkele en een retour te boeken. Nu gaan we gelijk een beetje de oostkust langs toeren. En het zijn jaartickets, dus ik houd nog een beetje in mijn achterhoofd dat ik dan onverhoopt nog even terug kan, mocht er hier iets zijn
Hebben we gelijk ook nog een beetje zomer :smile:
Maar goed heb nog niks geboekt dus kan nog alle kanten op.

Mariette

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VISUM !!!!!! :lol:

EN AL LEKKER SNEL WEG, HEEL VEEL SUCCES !!

Last edited:
PROFICIAT! Ik snap hoe jullie je voelen, fijne roes!!!!!!  :cheer: :clap2: :cheers:

Heerlijk dat het bij jullie allemaal zo gladjes gaat, geniet maar lekker.
Helaas hebben wij (weer) wat tegenslag waar ik weer achteraan moet. :|

Hopenlijk zien we jullie nog een keertje om die goede oude wachttijd op te halen :smile:

Mariette

vorige week aangekomen, we zijn fantastisch opgevangen door een zus van een vriend die ik bij de ielts test heb leren kennen, wat een ongelofelijk vriendelijke mensen hier.
Huis (morayfield), school, auto, werk tax abn en bluecard alles geregeld binnen een week met hun hulp, nu wachten op de container.
We zitten voorlopig op briby island, het is hier echt prachtig.

groetjes van de dammertjes.

Back