DARTEN!!

Barney word wakker met een pijne kater,

Maar 4 maal wereldkampioen, en die vijfde gaat hem ook nog lukken, volgend jaar weer een nieuwe kans.
Het zijn er maar weinig die hem dat nadoen, 1 geloof ik als ik goed ingelicht ben.
Het was een finale van het hoogste niveau en Nederland kan trots zijn op beide

De reactie van Jelle over Barney op de BBC was zeer respectvol. :up:

Jack :evil:
 
Mag ik zeggen, dat was geen echte wereld champions competitie !  :wink:


Phil Taylor is wereld champion voor de laaste 13 jaar geloof ik. Als Barney of Klassen spelt in de "echte" ga ze niet verder dan de kwart finale denk ik  :up:

mvg,
Ian
 
[quote author=skyblue link=topic=3632.msg43819#msg43819 date=1137525720]
Mag ik zeggen, dat was geen echte wereld champions competitie ! :wink::up:

mvg,
Ian
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk :up:, maar dat bederft de pret voor ons niet.

Voor ons is Klaasen de kampioen,

Jack :evil:
 
Gezellig boel altijd joh dat darten. Moet het gauw ook maar eens even weer gaan doen in de kroeg met een stel vrienden. Dit weekend zou weleens een hele goeie gelegenheid kunnen zijn..... :p
 
[quote author=skyblue link=topic=3632.msg43819#msg43819 date=1137525720]
Phil Taylor is wereld champion voor de laaste 13 jaar geloof ik. Als Barney of Klassen spelt in de "echte" ga ze niet verder dan de kwart finale denk ik  :up:
[/quote]
Phil Taylor is inderdaad veruit de beste darter, al jaren. Dat geldt niet alleen in vergelijking met de BDO, maar zeker ook met de PDC zelf. Het is niet voor niets dat ie zo vaak wereldkampioen wordt. Overigens heeft ie het kampioenschap niet 13 keer op rij gewonnen. Een paar jaar geleden won John Part van 'm in de finale. Een prachtige wedstrijd!

Echter, het is zeker niet zo dat de rest van de PDC zoveel beter is dan de BDO. Kijk maar naar de uitslagen van de Masters of Darts van vorig jaar (zie http://www.mastersofdarts.nl/main.php?page_id=205). Van de 16 onderlinge duels worden er slechts 6 door de PDC gewonnen. En 4 daarvan komen op het conto van de heer Taylor. Dat betekent dat de rest er niet veel van bakte. En dat waren toch geen prutsers hoor
- Colin Lloyd: nummer 1 van de PDC!
- Roland Scholten: nummer 3
- Wayne Mardle: nummer 6

Houdoe,
Ben
 
Back
Top