Dat zal je altijd zien....

Frank100

New Member
Op 03-08-06 hebben wij onze skilled independent aanvraag verstuurd. Kreeg gisteren een mailtje van een bedrijf waar ik al maanden geleden een keer een mail naar heb gestuurd naar aanleiding van een vacature, of ik nog geintereseerd was in de baan...."Natuurlijk",  zei ik vanzelfsprekend meteen, en ik heb nu een video-conference op 28-08-06.

Stelllllll, het wordt wat he, en dat bedrijf wil me binnen een paar maanden hebben....nogmaals stel, hoe moet ik dat dan regelen? Mijn skilled independent aanvraag loopt (dus ik mag niet in Australie zijn op het moment dat DIMA mij een visum toekent). Ik wil als het even kan die aanvraag wel door laten lopen (ben ik namelijk niet afhankelijk van dat bedrijf). Mag je zomaar op en ander visum naar binnen? Wie moet je wat laten weten?!?!?

Iemand ervaring met een dergelijke situatie? Ik hoor het graag. 

Ik moet het eerste gesprek nog voeren, dus ik weet echt niet wat mijn kansen zijn......but anyway, please let me know.

Gr Frank
 
Het visum wat je als laatste toegewezen krijgt is geldig!

Dus stel: die werkgever sponsort jou en jij krijgt dat visum snel, dan kun je naar Australie en daar verder het verloop van je skill independent afwachten.
Krijg je die dan moet je wel even op en neer naar bv NZ om dit te valideren.
Maar je mag dus gerust in Australie zijn(alleen wel even doorgeven aan DIMA)
 
Tjezoes...Wilbert, is het echt zo makkelijk? ik dacht dat ik weer een papierwinkel in moest van hier tot T en terug.
 
Nee, is echt niet zo'n probleem, lees anders even het verhaal van Sabine op dit forum, die heeft hetzelfde gedaan.
Enige risico is dat je wel eerst je skill independent krijgt en dan moet je natuurlijk snel die andere procedure stopzetten!!
 
Back
Top