Datum familie uitje April/mei 2009

Tijdstip is 13.00 uur Chantal ;)

Is het een idee om er tevens een soort ruil/markt/NL-handelsmiddag van te maken? Ik heb bijvoorbeeld heel veel rollen stof die ik verkoop voor 5 dollar per meter (geen idee of er naaisters zijn onder ons) maar misschien heeft een ander wel boeken, dvd's, servies of wat dan ook over die hij / zij wel wil verkopen maar niet genoeg is voor een garage sale. Hoeft dus ook geen enorme hoeveelheid te zijn maar misschien grappig om "erbij" te doen.
 
Ik heb al mijn troep achter gelaten, maar ik vind het idee wel leuk!
Ik denk dat ik sowieso wel stof van jou wil kopen Inge!  :lol:

Zoals ik al zei is de grootste eetplaats in het begin van het park overdekt en er zitten tafels enzo in en er is water.

Qua BYO picknic: maken we allemaal alleen iets voor onszelf of maken we er een mega buffet van en zorg je voor je eigen bord/bestek/glas en drinken?
 
[quote author=Inge link=topic=9935.msg138193#msg138193 date=1241766326]
Tijdstip is 13.00 uur Chantal ;)[/quote]

Thanks! Lezen is nooit mijn sterkste punt geweest  :grin:

Enne veel spullen heb ik niet en dat wou ik graag zo houden  :p
Heb wel niet zoveel Ned spul maar van de boeken,dvd's en games kan ik best het een en ander in bruikleen geven.
 
Hoi Franciska

Het ziet er misschien naar uit dat ik hoogst waarschijnlijk toch mee kan zondag........gezellig!
Bevallen de nachtdiensten een beetje?
Ik heb nu al 3 1/2 geen nachtdienst meer gehad en dat bevalt mij uitstekend!

Leuk idee van een ruilmarkt........... alleen hebben wij net alles al drastisch opgeruimd

Groetjes Mariette
 
Is het echt de bedoeling dat je eten maakt voor iedereen? daar heb ik persoonlijk niet zo heel veel zin in ivm tijdgebrek om het klaar te maken.
 
Neeee Inge, dat lijkt mij toch niet (of wel Franciska???)

Ik denk dat Franciska bedoelt dat je wat lekkers maakt maar dat we dat gewoon als een buffet neer zetten en dat iedereen dan van alles wat probeert. Of heb ik het idee verkeert opgevat?

Groetjes
 
Dat is precies wat ik bedoelde Mariette en leuk dat je ook kan komen!   :wink:

Gewoon wat lekker meenemen, neerzetten en wat je lekker lijkt proef je gewoon.
Ik neem wel wat schoteltjes en schaaltjes mee, dat scheel weer wegwerp spul.
Bestek en drinken + glazen/bekers moet iedereen zelf even voor zorgen hoor!
Ut is tenslotte een picknic!

De ingang van het park is bij de Footballclub Avondale Heights aan de Canning road. (verlengde van de Maribyrnong road). Melway 27 G8
Er staat een heel groot metalen beeld van een zalm/forel bij de ingang.
Aan de overkant van de weg is een bouwplaats.

Trek een lekkere warme jas aan en dan komt alles goed!  :up:
 
Hi,

Jammer, dit weekend zijn wij nog niet in Melbourne. Veel plezier gewenst en we zijn er zeker de volgende keer

Magda en Jan
 
Hoi allemaal,

Heel veel plezier vanmiddag tijdens jullie BYO picknick. Ik hoop dat er veel nieuwe contacten zullen ontstaan.

groetjes heidi
 
Wij zullen er zeker zijn met zijn 3tjes, heb net een poging gewaagd scones te bakken dus hoop dat ze ok zijn... tot straks,

Joost, Inge en Mia
 
Nou Joost, de scones waren prima hoor!
Leuk kennis met jullie gemaakt te hebben en ook Chantal!  :up:
Fijn dat jullie wel gewoon gekomen zijn, anders hadden George en ik alle erwtensoep alleen op moeten eten  :hang:
 
Jammer dat wij er niet bij waren Franciska........kinderen zijn inmiddels gelukkig wel weer opgeknapt.

Maar met een klein groepje kan het gelukkig ook gezellig zijn....... echt netjes vind ik het trouwens niet dat de andere zich niet even afgemeld hebben.


Groetjes Mariette
 
Ach, ik maak me er niet zo druk om. Weet immers de redenen niet waarom ze verstek hebben laten gaan.
Het was leuk ook al was het een klein groepje.  :wink:
We lopen er al grapjes over te maken dat we nog steeds alle indrukken aan het verwerken zijn en de namen bij de juiste gezichten moeten zien te houden  :grin:
Volgende keer beter. 
 
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk Franciska........Always look on the bright side of life, tada, tada dada dada
 
Back
Top