De Bergwerffjes...

Hey Bergwerffjes, hebben jullie toevallig familie gehad die in de Antillen/Suriname hebben gewoond? Deze naam kom ik nl niet vaak tegen ;)
Bij ons heet de BMW dealer zo. Dus voor mij klonk het 'bekend'.

En de andere vraag; wanneer wij gaan? Binnen nu en 4 jaar ;) want daarna is onze tijd op.

Dani en Roy, jeetje wat een geluk zeg! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik met pijn in mijn hart mijn huis zou gaan verkopen. We hebben het anderhalf jaar geleden gekocht en zijn nu nog bezig met de laatste dingen om het helemaal naar ons zin te maken. Het is wel een beetje ons paleisje waar we de rest van ons leven wilden blijven wonen. ik wil em dus ook zeker niet te vroeg gaan verkopen, pas als ik absoluut zeker weet dat alles rond komt...

Kathleen, niet dat ik weet maar ik zal mijn man eens vragen... Zou niet verkeerd zijn daar familie te hebben ;).

Afterbang, hoe lang heb je dan nadat je voet op Australische bodem hebt gehad? Jij woont vast in de buurt van R'dam (daar komt mijn man ook vandaan nl en daar zit volgens mij ook die BMW dealer toch?) :)

Pete, nou, om eerlijk te zijn heeft Fremantle altijd heel hoog op mijn lijst gestaan. Heb daar enige tijd bij een nicht van een reisgenoot van mij ingewoond en ik vond het daar helemaal super! Maar goed, ik ben niet alleen dus daar moeten we nog uit zien te komen...:)

@bergwerffjes: wij hadden ons huis zelf gebouwd, dus inderdaad ook met pijn in ons hart verkocht. Maar, hadden we het niet eerst verkocht, dan was het nu waarschijnlijk een blok aan ons been geweest, we hebben echt super mazzel gehad met een snelle verkoop.
By the way: gisteren is onze aanvraag voor statesponsorship WA ingediend en vandaag al goedgekeurd! We kunnen nu aan onze laatste stap beginnen: visumaanvraag bij DIAC!!:D:D

Zo, daar ben ik even weer. We zijn druk met een verbouwing thuis dus sommige zaken komen dan even op een laag pitje... ;-)

Afterbang, Ja, ik weet alweer waar die garage ook alweer zit.... Leuk Gorkum! De zus van Jasper woont daar nog. Vind het zo'n leuke stad! Waarom wachten jullie zo lang met verhuizen naar Oz? Ook ivm verkopen van huis ed?

Dani & Roy, Super! Gefeliciteerd! Weer een stap verder... Spannend hoor!

Wij zijn nu bezig om te kijken of het voor ons nog mogelijk is. Door de verbouwing duurt dat ook wat langer. Ben heel benieuwd. Als blijkt dat het lukt gaan we het denk ik ook vertellen aan de omgeving...

Onder andere, het is te ongunstig om nu het huis te koop te zetten. Dan maar gokken dat het over een jaar of twee niet slechter is (kan toch haast niet?)

En ja, Gorinchem is een leuk stadje, wij wonen er net buiten in de polder in een mini-dorpje ;)

Back