De facto Spouse, wat we meenemen naar Berlijn...

Als je een paar jaar getrouwd bent heb je een stuk minder bewijs materiaal nodig.

We hadden ook veel te veel mee en onze case officer hoefde maar de helft van het bewijsmateriaal te zien...easy as.

Hmmmm, nog een dikke vier maanden te gaan... :-o

Groetjes,

Marco

Zelfs 1 week getrouwd te zijn scheelt een hoop papieren! (wij zijn op 1 juli 2005 getrouwd en op 8 juli 2005 hadden we ons gesprek.
WIj hadden heel veel foto's, bewijzen van reis die we samen hadden gemaakt, post gericht aan ons samen, kaarten van onze bruiloft, bonnetjes, foto's en ga zo nog maar even door... ALs bewijs van ons huwelijk hadden ze al genoeg aan het certificaat, verder wilde ze de kopie van mijn en Tim's inbox, enkele e-mails daarbij, e-mails van mij aan Tim's ouders en van hen aan mij, een paar brieven aan elkaar, 2 uitnodigingen en bedankjes aan ons samen en drie van de foto's (k had er echt megaveel meegenomen..) En dat was genoeg. Wij kregen 4 dagen na ons gesprek bij Dimia in Perth te horen dat ik het temporary spouse visum had toegewezen gekregen!

groetjes Anne Marie

Hey Marco,

Aan het begin van dit topic schreef je over het volgende bewijs/document:

[quote author=MarcoG link=topic=1702.msg15191#msg15191 date=1116225802]
List One [tt]Originals[/tt]
[*]The Relationship Pro-Forma: Marco [tt]Original[/tt]
[/quote]

Zou jij (of iemand anders) mij kunnen vertellen wat dit precies inhoud, deze pro-forma? Alvast bedankt.

Cya,

Vin

[quote author=Vinvanmil link=topic=1702.msg21381#msg21381 date=1122012127]
Aan het begin van dit topic schreef je over het volgende bewijs/document:

[quote author=MarcoG link=topic=1702.msg15191#msg15191 date=1116225802]
List One [tt]Originals[/tt]
[*]The Relationship Pro-Forma: Marco [tt]Original[/tt]
[/quote]

Zou jij (of iemand anders) mij kunnen vertellen wat dit precies inhoud, deze pro-forma? Alvast bedankt.
Vin
[/quote]

Een soort persoonlijke omschrijving van je relatie. Waar je elkaar hebt ontmoet, hoe de relatie zich ontwikkelde, hoe je contact onderhoud als je niet bij elkaar bent en je toekomst plannen samen...

Groet,

Marco

[quote author=Ton en Ineke link=topic=1702.msg21384#msg21384 date=1122012936]
Daar is al veel over gepost en Anke heeft een werkbaar form gemaakt.
Ik stuur het je.
[/quote]

Ton, super! Ik heb hem ontvangen, bedankt!! :up:

[quote author=MarcoG link=topic=1702.msg21388#msg21388 date=1122014936]
Een soort persoonlijke omschrijving van je relatie. Waar je elkaar hebt ontmoet, hoe de relatie zich ontwikkelde, hoe je contact onderhoud als je niet bij elkaar bent en je toekomst plannen samen...
[/quote]

Dus dit is ter aanvulling van een personal statement over de relatie? Of is dit in plaats van?  :|

Thanks, Vincent

Hoi Ton,

Zou je het Pro Forma formulier ook naar mij toe kunnen sturen?

Alvast onwijs bedankt, Marielle

Met alle plezier, ik heb je een pm gestuurd.

De credits voor dit form is voor Anke Eendebak, die heeft het gemaakt.  :up:

Gr. Ton

Ha die mensen,
Geldt dat schnell ook voor mij en mijn vriendin als wij alletwee onder de defacto relationship naar australie willen verhuizen?
Want misschien heb ik het verkeert gelezen maar het gaat toch alleen over als je een relatie hebt met een australische staatsburger? :|
Laat mij er eens iets over weten aub

B.V.D
marc-el

Hallo Marc-el,

Dat is alleen als een van jullie een Australisch citizen is

If you wish to settle in Australia as a partner with an [Australian citizen or permanent resident of Australia[, then you will have to apply for a migration visa.

Gr. Ton

Back