Ivette
New Member
Hallo iedereen,
Ik wil volgend jaar rond de kerst naar Australie emigreren. Ik wil het liefst de De Facto visum. Ik heb gelezen over Berlijn. Ik moet dus nu gaan beginnen met dingen bewaren. Ik ben een jaar in Australie geweest (WHM) en heb totaal (tussendoor weggeweest) zo'n 3 maanden bij hem gewoond. We hebben daar geen bewijs van. Ik heb veel post daar gehad op mijn naam maar nooit bewaard. Heb nog maar 1 envelop met mijn naam erop. Hij komt voor kerst 5 weken naar Nederland (
), geldt dat ook als samenwonen?
We hebben met kerst 1 jaar een relatie.
Even een aantal vragen:
Is het verstandig om alvast samen een rekening te openen?
Als ik met kerst 2006 wil gaan voor wanneer moet ik dan in Berlijn een afspraak maken?
Welke dingen moet ik allemaal bewaren?
Kan ik iets doen met als ik post naar hem stuur en dan gewoon mijn naam erop zetten :-o?
Verder nog tips, wat moet ik niet vergeten....
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met mijn vragen.
Alvast bedankt,
Liefs Ivette
Ik wil volgend jaar rond de kerst naar Australie emigreren. Ik wil het liefst de De Facto visum. Ik heb gelezen over Berlijn. Ik moet dus nu gaan beginnen met dingen bewaren. Ik ben een jaar in Australie geweest (WHM) en heb totaal (tussendoor weggeweest) zo'n 3 maanden bij hem gewoond. We hebben daar geen bewijs van. Ik heb veel post daar gehad op mijn naam maar nooit bewaard. Heb nog maar 1 envelop met mijn naam erop. Hij komt voor kerst 5 weken naar Nederland (
We hebben met kerst 1 jaar een relatie.
Even een aantal vragen:
Is het verstandig om alvast samen een rekening te openen?
Als ik met kerst 2006 wil gaan voor wanneer moet ik dan in Berlijn een afspraak maken?
Welke dingen moet ik allemaal bewaren?
Kan ik iets doen met als ik post naar hem stuur en dan gewoon mijn naam erop zetten :-o?
Verder nog tips, wat moet ik niet vergeten....
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met mijn vragen.
Alvast bedankt,
Liefs Ivette