de medicals; geen LCU maar HOC?

Henk en Nel

Member
Hoi,

Ik heb samen met mijn partner volgende week de medicals. De dokter gaf aan dat ik zelf het adres moet aangeven waar het heen moet. Nu lees ik overal over de LCU in Sydney (Local clearance unit health processing centre) maar dat bestaat blijkbaar niet meer. Het is de HOC geworden. Wat ik nu heb gevonden en waar het denk ik heen moet heet nu:

Courier address
Health Operations Centre
Level 3/26 Lee Street
Sydney NSW 2000

Postal address
GPO Box 9984
Sydney NSW 2001


Kan iemand dat bevestigen? Is het nog wel hetzelfde adres als de LCU?

Groeten van Nel
 
Hoi Nel,

Dit is hetzelfde adres als het LCU waar wij onze medicals naar hebben gestuurd. Zeker weten. Voor bewijs, zie hieronder. Het zal wel weer een ambtelijke omvorming zijn...Succes!

Local Clearance Unit. Department of Immigration and Citizenship. Level 3. The Gateway Building. 26 Lee Street. SYDNEY NSW 2000. AUSTRALIA (Zie http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/160mp.pdf)
 
[quote author=Henk en Nel link=topic=8571.msg113480#msg113480 date=1205242783]

Postal address
GPO Box 9984
Sydney NSW 2001

[/quote]

wij hebben dinsdag de medicals gedaan en het aangetekend op laten sturen naar bovenstaand adres.

Groet Markus
 
Top. Dank voor de reacties,

Dan zal het wel goed zijn en vraag ik de dokter om het gewoon naar dat adres te sturen

Groeten van Nel
 
vraag de dokter een bewijs dat je bent geweest. want dat is wat ik niet heb en onze agent heeft er om gevraagd. .....kan geen kwaad een gewaarschuwd mens geldt voor..... :roll:
 
Back
Top