De puzzel is af!

@ Piet en Madeleine,

Bedankt voor de info. Ik zal het in gedachten houden.

@ Mamavark
Grappig ik heb vroeger tussen Wesburn en Jarra Junction gewoond... Is niet zo heel erg ver van elkaar. Als ik in Oz ben kom ik wel langs als je het leuk vindt. Wil nl. eerst langs de plaatsen waar ik als kind ben geweest/heb gewoond. Neem ik wel hagelslag of drop mee  :grin: :grin: :grin:

hoi Kathren, bedankt voor je berichtje!
Ook ik voel mij hier niet thuis, zolang ik me kan herinneren, ben hier geboren etc. maar mijn vader komt van Sardinie, misschien is dat het. Ik heb ruimte, wat zon en natuur nodig en leuke, gastvrije mensen :cool:. Voor mijn kinderen weet ik niet of hun toekomst in NL zo geweldig is...Ik heb hier een hoop familie en vrienden maar de rest ontbreekt...heb ook een paard, die dan overigens niet mee gaat. Heb nog meer mee te nemen!
Eerst maar eens kijken of onze puzzelstukjes inelkaar gaan passen. Jij alvast veel succes, ook met je familie!

Hej allemaal,

Even een update. Heb eindelijk mijn birth certificate van mijn moeder ontvangen. Formulier is ingevuld, 1 van mijn beste vrienden heeft mee verklaard dat ik ben wie ik ben.  :grin: Nu nog een afspraak maken met de ambassade.

Oh enne ik heb besloten dat ik koste wat het kost mijn paard mee wil nemen  :smile: Ik word al super verdrietig als ik er aan denk afscheid van hem te moeten nemen. Ga gewoon heel creatief zijn in het verzamelen van financiën hiervoor... Kan altijd les gaan geven, heb nog aardig wat lappen met mooie suede waarvan ik mooie dingen kan maken zoals tassen, riemen en andere zaken. Heb nog een kast vol met paardentuig wat ik toch niet meer nodig heb... ik ga het gewoon doen! Ik zie hier regelmatig staan..'als je er in gelooft dan lukt het ook'... nou ik geloof het  :grin:

He Kathren,

Dat is mooi dat de 1e stap gezet is. Wat betreft je paard (is toch een kind van je) ook een goede beslissing om mee te nemen.
Ga wat spullen verkopen op marktplaats, werkt echt goed :up:. Zo hebben wij ook grotendeels van onze emigratie gefinancierd.
Succes met verkopen en lesgeven.

Bedankt Ingriddh,

Inderdaad Marktplaats doet wonderen  :wink: Afgelopen weekend heerlijk met mijn paard gespeeld en dan realiseer je jezelf ineens weer hoe sterk de band is met hem. Ik beoefen Natural Horsemanship en mede door mijn paard en dit programma sta ik waar ik nu sta.... dan maar iets minder snel weg.. maar hij moet mee!

Back