Ik zal wel een heel andere gedachte hebben over dit soort dingen. Dan moeten we het misschien maar eens zijn dat we het niet eens zijn/worden.
Nogmaals ik zeg helemaal niet dat de goede man in het verhaal iets verkeerd, goed of nagelaten heeft, of ergens enige schuld aan heeft of zou kunnen hebben.
@afterbang @Tim911 veel mensen worden wel eens genaait of gebruikt, slecht of heel slecht, maar het ligt aan jezelf hoever je dat soort dingen laat komen,
altijd, hoe je er ook voor staat, je hebt altijd direct of indirect een keus voor jezelf (lees wakker blijven). Mensen die willen geloven dat dat niet zo is, tjah daar kan ik niks aan doen, en dat is ook prima. En ja, je zal niet altijd direct invloed kunnen hebben op je situatie. Maar als een konijn in de koplampen blijven staren wordt je nooit beter van.
Anyway als je over wat voor tijdsbestek dan ook 70k uitgeeft aan een droom (wat ik in zijn geval ergens nog wel kan begrijpen) dan heb ik als eerste respect voor je dat je dat kan en bereid bent dat te doen ook, dan doe je ergens iets goed dat je het ook kunt.
Maar, dan moet je in mijn ogen, ergens onderweg ook eens bij jezelf gaan nadenken, goh ik heb nu xx uitgegeven en ben nog geen streep verder gekomen met de manier waarop ik het nu doe, wat kan of moet ik veranderen en hoe doe ik dat.
Ik bedoel, ik heb niet elke dag 70k te besteden en voor mij persoonlijk zijn ook niet veel dromen (zelfs Australie niet) zo veel geld waard over welk tijdsbestek dan ook. En natuurlijk kan je denken ja 5 jaar geleden heb ik dit ook wel geprobeerd (xx uitgegeven) misschien doet die bureau het anders laten we het nog eens proberen (weer xx van je bankrekening) en kun je dat stug volhouden en blijven denken. Maar ook dan.........