Definitieve versie nieuwe SOL en lijst van SMP-beroepen

Rob Breumelhof

Active Member
Beste forumleden,


De nieuwe SOL die per 1 juli 2010 ingaat is nu officieel bekend geworden. Hij is te vinden onder Schedule 3 op Nieuwe SOL en lijst van SMP-beroepen

Onder Schedule 4 staan de beroepen genoemd waaruit de State Governments mogen kiezen bij het samenstellen van de lijst van beroepen die zij bereid zijn te sponsoren onder een State Migration Program (SMP).


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Ja, bedankt Rob! :smile:

En voor vele goed nieuws denk ik want er lijkt niet echt veel af te zijn :up:

Is deze lijst nou ook voor regional/state sponsored visa? Is dat wat SMP inhoud?

Ik heb het gevoel dat ik echt weer opnieuw moet studeren op alle visa-materie want ik begrijp er steeds minder van :roll:

:grin:
Marika
 
Same here! Nu hebben wij ons visum al, maar ik vind het wel jammer dat ik nu niemand meer kan helpen. Eerst begreep ik het allemaal wel goed en kon ik nog iets nuttigs roepen, maar nu...
Veel succes allemaal met studeren op de nieuwe regelingen en vooral met aanvragen natuurlijk!
 
Beste Marika,


Onder Schedule 4 staan de beroepen genoemd waaruit de State Governments mogen kiezen bij het samenstellen van de lijst van beroepen die zij bereid zijn te sponsoren voor de VE 176 (Skilled-Sponsored) of VF 475 (Skilled-Regional Sponsored) visa in het kader van het voor die staat geldende SMP.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Joepie, Graphic Designer staat weer op de lijst voor sponsoring.
Nu nog wachten op mijn Skills Assesm (die eind april downunder toegekomen zijn)

geduld is een mooie deugd ;-)
 
Hoi,

Weet iemand misschien of de nieuwe lijst voor state sponsorship ook opgaat voor het 176 skilled sponsored als je door familie wordt gesponsored? Ik raak wat in de war omdat het beide om een 176 skilled sponsored visum gaat maar ik lees nergens over family sponsored visa...
huh.gif

Hoop dat iemand het verlossende antwoord heeft. Alvast bedankt!
 
Beste Marika,


Onder Schedule 4 staan de beroepen genoemd waaruit de State Governments mogen kiezen bij het samenstellen van de lijst van beroepen die zij bereid zijn te sponsoren voor de VE 176 (Skilled-Sponsored) of VF 475 (Skilled-Regional Sponsored) visa in het kader van het voor die staat geldende SMP.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

Beste Rob,

Het beroep Social Worker staat op de lijst. Je zegt dat de state Goverments uit deze lijst beroepen mogen kiezen die zij bereid zijn te sponsoren voor de VE 176.
Op de site State and Territory Skill Shortages staat het beroep Social Worker op geen van deze lijsten. Kan ik hier dan uit concluderen dat niet één State Goverment dat beroep heeft gekozen om te sponsoren?

Met vriendelijke groeten,
Jan en Agnes
 
Ik ben Rob niet, maar deze lijsten zijn niet de definitieve State/Territory migration plans.
dit is slechts een leidraad die ze gebruiken voor het maken van deze "plans"
Nog even wachten dus tot alle staten/territory met hun plannen komen. :wink:

Post van Rob hierover.
 
Ik ben Rob niet, maar deze lijsten zijn niet de definitieve State/Territory migration plans.
dit is slechts een leidraad die ze gebruiken voor het maken van deze "plans"
Nog even wachten dus tot alle staten/territory met hun plannen komen.
wink.gif


Post van Rob hierover.

Bedankt! we dachten al dat het over was voor ons, maar we zullen nog even geduld hebben. Maar het ziet er niet goed uit geloof ik.
 
Gewoon heel hard duimen met z'n allen. :up: :up:
Wij zitten ook te stressen of "solid plasterer" wel weer op de SA lijst komt. :|
 
Gewoon heel hard duimen met z'n allen. :up: :up:
Wij zitten ook te stressen of "solid plasterer" wel weer op de SA lijst komt. :|

Het is inmiddels weer later geworden maar ik heb nog niet gelezen dat de definitieve lijsten bekend zijn. Weet iemand dat misschien?
 
Ik geloof dat WA als eerste komt met een SMP, er werd gezegd eind Juli...
Nt, 1 september
Nog even geduld dus..... :D
 
Op het pomsinoz forum hebben ze het er over dat er gewacht wordt tot na de federale verkiezingen op 21 Augustus. Ik hoop het niet, het wachten wordt ik nu een beetje beu. :| :angry:
 
Back
Top