Denken, denken en nog eens denken....

Seraphine

New Member
Wij zitten al een paar jaar te denken om te gaan emigreren naar Australie, Perth. Wat ons tegenhoudt is het hele gedoe om een visum te krijgen. Het gaat een hoop tijd, geld, energie, tranen, frustratie e.d. kosten, denken we althans. Aan de andere kant krijgen we er ook veel voor terug als je er eenmaal doorheen bent. Hoe is het jullie afgegaan?
Seraphine (27) en Igor (32). :?
 
Hoi luitjes en welkom op het forum,

wij hebben het als volgt gedaan; we zijn 2 keer in Australië geweest en hebben er rondgetrokken, een vergelijking gemaakt met beide landen en daar waren we heel erg vlot over uit.

Een aantal van onze redenen:

klimaat / cultuur / metaliteit / hartelijkheid / ruimte / toekomst heeft wat ons betreft Oz dikke punten gescoord.

Economie is niet als in Europa, maar ik denk dat mede doordat europese bedrijven veel investeren in de 'nieuwe' produktielanden in Azië dat Australië daar in de toekomst een groot graantje van kan meepikken. Dus ik denk dat daar zeker groei inzit.

Familie en vrienden zijn maar 24 uur van je verwijderd en die tijd zal in de toekomst echt wel gereduceerd gaan worden. Internet / breedband / webcams dragen bij aan de contacten met vrienden en familie.

Wie niet waagt, die niet wint. (Winners do what losers don't)

Succes met jullie beslissing
 
Seraphine said:
Wij zitten al een paar jaar te denken om te gaan emigreren naar Australie, Perth. Wat ons tegenhoudt is het hele gedoe om een visum te krijgen. Het gaat een hoop tijd, geld, energie, tranen, frustratie e.d. kosten, denken we althans. Aan de andere kant krijgen we er ook veel voor terug als je er eenmaal doorheen bent. Hoe is het jullie afgegaan?
Seraphine (27) en Igor (32). :?

Wij zitten nog volop in het proces en ja het is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl frustrerend, maar ik ga ervan uit dat dat rijkelijk beloond wordt als we er zijn. Zoals Jeroen al zegt is het wat klimaat / cultuur / metaliteit / hartelijkheid / ruimte / toekomst betreft een stuk beter.
 
Back
Top