Detachering als IT-er (projectleider)

akenter

New Member
Hallo allemaal,

Ik wil gaan beginnen met mijn skill assessment, maar ik zit met de volgende vraag:

Ik zit al jaren in de IT, waarvan het merendeel als (technisch) projectleider. Deze functie heb ik alleen maar bekleed als externe. Dit wil zeggen, ik ben ingehuurd door/gedetacheerd bij klanten van een software bureau om een aantal projecten te leiden. Mijn vraag is nu of ik voor de referenties mijn eigenlijke werkgever moet opgeven of de klant. Deze laatste heeft naar mijn inziens een beter zicht op wat ik gedaan heb dan mijn eigenlijke werkgever, maar ik weet niet hoe het assessment agency dit ziet. Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Allard
 
Van een door de ACS als IT-Manager geaccepteerde RPL-er (snap je hem nog;-):

In zijn algemeenhied schrijf jij zélf de brieven en laat die ondertekenen door je baas. Ik zou in eerste instantie je detacheerders baas vragen deze brieven te ondertekenen, dan hoef je maar één persoon (bedrijf) lastig te vallen ;-)

Perthpete
 
Hoi Allard,

Heb je mail ook beantwoord maar ik zelf zou referenties gebruiken waarvan jij denkt dat ze het enthousiast/meest positief zullen zijn.
Heb eerder ook voor detacheringsbedrijven gewerkt en de bazen daar waren niet veel soeps... bleef er werken omdat ik bij leuke klanten/interessante projecten terecht kwam.

Cheers,
Jan
 
Back
Top