Tommy_k
XPdite Sponsor
Hoi,
gisteren de uitslag van de IELTS gekregen.
L:8
R: 8,5
W: 6,5
S: 7,0
Op zich is dit voldoende om nu de SS van SA aan te vragen. Echter kom ik uiteindelijk voor de DIAC 5 punten te kort. Als ik overal een 7 had gehad, dan had ik voldoende punten voor DIAC.
Nu twijfel ik dus wat te doen.
Optie 1:
SS aanvragen
Parallel IELTS test opnieuw doen en hopen dat alles boven de 7 komt.
Optie 2:
SS aanvragen
Parallel remark IELTS aanvragen en hopen dat de 6,5 een 7 word.
Optie 3.
SS aanvragen
Parallel remark IELTS aanvragen en IELTS test opnieuw doen
hopen dat de 6,5 een 7 word of dat bij de nieuwe test alles een 7 word.
Optie 4:
Eerst zorgen dat alles boven de 7 komt en dan pas SS aanvragen.
Het nadeel van optie 4 is, dat ik het risico loop dat mijn beroep van de SMP verdwijnt. Het nadeel bij de overige opties is dat als ik het SS krijg toegewezen dat ik binnen 30 dagen de aanvraag bij de DIAC gedaan moet hebben en dus op alle onderdelen van de IELTS een 7 moet hebben.
Lastige keuze dus. Vraag hierbij is wie heeft al de positieve ervaring dat een 6,5 toch een 7 is geworden bij de remark.
Andere vraag. Als ik voor optie 1, 2 of 3 ga en uiteindelijk niet op tijd minimaal een 7 heb, kan ik dan later opnieuw SS aanvragen bij SA, of kom je dan op een 'zwarte lijst'
Zie ik daarnaast nog andere opties over het hoofd. :smile:
Groet,
Tommy
gisteren de uitslag van de IELTS gekregen.
L:8
R: 8,5
W: 6,5
S: 7,0
Op zich is dit voldoende om nu de SS van SA aan te vragen. Echter kom ik uiteindelijk voor de DIAC 5 punten te kort. Als ik overal een 7 had gehad, dan had ik voldoende punten voor DIAC.
Nu twijfel ik dus wat te doen.
Optie 1:
SS aanvragen
Parallel IELTS test opnieuw doen en hopen dat alles boven de 7 komt.
Optie 2:
SS aanvragen
Parallel remark IELTS aanvragen en hopen dat de 6,5 een 7 word.
Optie 3.
SS aanvragen
Parallel remark IELTS aanvragen en IELTS test opnieuw doen
hopen dat de 6,5 een 7 word of dat bij de nieuwe test alles een 7 word.
Optie 4:
Eerst zorgen dat alles boven de 7 komt en dan pas SS aanvragen.
Het nadeel van optie 4 is, dat ik het risico loop dat mijn beroep van de SMP verdwijnt. Het nadeel bij de overige opties is dat als ik het SS krijg toegewezen dat ik binnen 30 dagen de aanvraag bij de DIAC gedaan moet hebben en dus op alle onderdelen van de IELTS een 7 moet hebben.
Lastige keuze dus. Vraag hierbij is wie heeft al de positieve ervaring dat een 6,5 toch een 7 is geworden bij de remark.
Andere vraag. Als ik voor optie 1, 2 of 3 ga en uiteindelijk niet op tijd minimaal een 7 heb, kan ik dan later opnieuw SS aanvragen bij SA, of kom je dan op een 'zwarte lijst'
Zie ik daarnaast nog andere opties over het hoofd. :smile:
Groet,
Tommy