DIMIA vraagt om "Nederlandse"? diploma's en certificaten?

hawk

XPdite Sponsor
Gisteren ontving ik een e-mail van mijn emigratieconsulent van het Migration bureau met daarin het volgende verzoek:

We have compiled your application and note the following documents are missing:

3. Certified copies of your Dutch qualifications (we only have photocopies on file, certified copies of the translations is not enough because DIMIA may question the authenticity of your original Dutch qualifications.  While it may seem inconvenient, providing the documents with your application would avoid any delays later in the processing) 

Certified copies of your Dutch qualifications? Bedoelen ze nu dat ik zowel Nederlandse als Engels vertaalde kopieën moet inleveren? Een beetje verbaast ben ik wel, laat ik het eens op XPdite plaatsen, nietwaar. Iemand meer ervaring? Iets nieuws?
 
Klopt volgens mij wel!!
Er wordt altijd gevraagd om gecertificeerde kopien van je diploma (gewoon van je nederlands origineel) en om een legale vertaling daarvan!
 
Ja Wilbert klopt, dus een gecertificeerde kopie van je originele diploma + een gecertificeerde kopie van de vertaling daarvan.

groetjes Miranda
 
[quote author=hawk link=topic=3367.msg39546#msg39546 date=1133903385]
Certified copies of your Dutch qualifications (we only have photocopies on file, certified copies of the translations is not enough because DIMIA may question the authenticity of your original Dutch qualifications.[/quote]

Het verbaast me dan wel dat jij met deze documenten door de skills assessment van ACS bent gekomen. Zij eisen ook dat alle kopies gecertificeerd zijn.

:?
 
Gelukkig heb ik nog een set gecertificeerde diploma's / certificaten liggen. Ik ga ze vrijdag ernaar toe brengen. Wat de ACS betreft AJ, volgens mij is dat toen ook toen met originele gecertificeerde kopieën gegaan.

O,o, al die bureaucratische regelingen  :evil: . Maar wel begrijpelijk
 
Back
Top