Diploma laten vertalen

YhTaM

New Member
Hey,ik heb een vaagje over waar je precies moet zijn om je diploma te laten vertalen naar het Engels?En weet ook iemand hoelang dat ongeveer duurt?
Ik zou hem zo snel mogelijk willen laten vertalen want ik vertrek over 2,5week naar Australie.(Want kheb wat problemen gehad ik had naar ministerie van onderwijs gebeld en eerst zeiden ze dat ik mijn diplomas moest opsturen of door mailen maar blijkbaar doen ze het toch niet).Kdenk dat ik de verkeerde aan de lijn heb gehad die niet veel wist ze had meteen kunnen zeggen wij vertalen geen diplomas maar na 3maanden wist ze het pas.En was ze gaan na vragen of ze diplomas wel vertalen en ik telkens maar bellen naar haar waarom het zo lang duurt en zei had telkens een uitleg klaar en beloven van volgende zul je ze hebben.

Grtz
 
Zoek eens naar gecertificeerde kopien en beedigde vertalers. Het kan in een week geregeld zijn.
 
Ik kan hem voor je vertalen, zie: www.vertalingdiploma.nl
Levertijd: een dag of drie.

Uiteindelijk klopt hun eerste verhaal overigens wel: alleen beëdigd vertalers mogen diploma's vertalen, en die werken niet bij het ministerie. Alleen dom dat ze je dat niet meteen konden vertellen.
 
Ga naar de school/opleidingwaar je de diplomas gekregen hebt en vraag of ze je daarvan een Engelse versie kan krijgen.
Zo heb ikhet gedaan en allemaal deden ze het. Alleen 1 opleiding vroeg er geld voor, de anderen niet. Als je het niet vraagt, krijg je het niet is mijn motto.
 
Back
Top