Diploma legaliseren na aankomst Oz

krokkie

XPdite Sponsor
Weet iemand hoe het er aan toe gaat als je eenmaal je visum hebt, je daar aankomt en op basis van je nederlandse diploma's een license wil hebben.
Wij gaan naar QLD Cairns waar moet ik terecht er zijn op internet meerdere organisaties te vinden die dit behandelen.
Ik heb in principe al mijn diploma's om als general plumber te werken, de TRA is ook positief dus die molen hebben we al doorlopen.
hoe snel kan dit gaan en kun je er al aan beginnen als je nog in nederland zit maar hoopt dat morgen het visum toegekend word.

Groetjes Kees
 
Hallo,

Heb je de TRA alleen ingeschakeld voor de emigratie process, dan moet je namelijk als je hier bent het nog een keer doen om je certificaat te krijgen voor je diploma's. staat helemaal los van het visum proces.
hoe precies weet ik nog niet, ben er nog mee bezig.

de groeten,

Hein
 
Hoi Kees, Rob en Jolanda weten er meer van af.
Rob is ook plumber volgens mij.
Misschien een pm tje sturen.

Groetjes Jolanda ( andere )
 
[quote author=peetersfamily link=topic=7567.msg98137#msg98137 date=1188415888]
Hallo,

Heb je de TRA alleen ingeschakeld voor de emigratie process, dan moet je namelijk als je hier bent het nog een keer doen om je certificaat te krijgen voor je diploma's. staat helemaal los van het visum proces.
hoe precies weet ik nog niet, ben er nog mee bezig.

de groeten,

Hein
[/quote]
Hoi Hein

De TRA is het niet in mijn brief van de TRa staat duidelijk "TRA does not administer this proces"
Volgens mij is het de Skills Recognition
Ik hoop maar op meer reacties en we zien dan wel

Groetjes Kees
 
Back
Top