Diploma supplement voor Teaching Australia

lhonig

New Member
Heeft iemand nog tips voor ons over de skills assessment bij Teaching Australia. Patrick is leraar lichamelijke opvoeding, hij heeft in 1994 zijn diploma aan de CALO gehaald. Uit zijn cijferlijst is geen informatie af te leiden over de vakken die hij heeft gehaald (er staan afkortingen op). Omdat de CALO geen diploma supplement verstrekt hebben wij zelf een document samengesteld uit de studiegidsen, maar dat voldoet natuurlijk niet. Ik wil nu weer opnieuw contact opnemen en ze toch vragen een officieel document samen te stellen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat moet daar minimaal in staan of heeft iemand een voorbeeld die is geaccepteerd? Ook andere tips zijn welkom.
 
Hoi,

Ik heb 3 jaar geleden mijn Skills Asssessment gedaan bij AEI-NOOSR. (is dat verandert intussen?)  Wat ik heb opgestuurd is:

- een verklaring IBG wat mijn diploma inhoudt
- Vertaling + gecertificeerde kopie van diploma LO VO 2e graad
- Vertaling + gecertificeerde kopie van cijferlijst LO VO 2e graad
- Vertaling + gecertificeerde kopie van een werkgeversverklaring
- Origineel salarisspecificatie

Dit was voldoende.

Als jijzelf de afkortingen weet, kan je ze aan je vertaler geven, en hij/zij kan ze dan in de vertalign zetten. In Nederland weet iedereen wat HAVO is, maar je moet dat toch vertalen naar iets wat ze in Oz kennen als Senior Secondary Education... (om een voorbeeld te geven). Of

Groeten Sander
 
Back
Top